Alles over vakanties op én met de fiets

Winterberg

klimman
Forum-lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 10 apr 2008 20:03

klimman 15 sep 2016 14:58

Komende zaterdag wordt door de Radsportverein Sundern een RTF + Radmarathon georganiseerd, waarbij de Radmarathon de Kahler Asten aandoet. Meer informatie is te vinden op: http://www.rsv-sundern.de/index.php/ver ... f-marathon en
h[url]ttps://www.facebook.com/rsv.sundern[/url].

Ondanks dat de weersvoorspellingen niet al te best zijn (regen in de middag) ben ik voornemens om zaterdag met mkriens aan te start van de Radmarathon te staan. Mijn gezondheid - op dit moment last van keel- en oorpijn en licht verkouden - moet nog wel verbeteren.

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 15 sep 2016 20:05

Ziet er spectaculair uit. Is wel een stuk bij Winterberg vandaan. Succes!

DeletedUser01
Forum-lid
Berichten: 3500
Lid geworden op: 30 nov 2008 14:11

DeletedUser01 16 sep 2016 20:47

Aangezien het maar een klein weekje was waarbij ook het thuisfront mee was, heb ik niet veel gefietst. Het was wel meer dan de moeite waard. Op dinsdag op de mountainbike een verkenningsrondje rond en door de stad en omstreken gedaan. Op woensdag een wat grotere tocht gemaakt met behoorlijk wat klimmen.

Een prachtig fietsgebied. Tegenover de Erlebnisberg Kappe in Winterberg kun je verschillende goed gemarkeerde mountainbikeroutes doen.

We hadden vier dagen met 25 graden en meer en dat half september! Het hoogste punt net buiten Winterberg is de Kahler Asten met 841 meter. Voor mij ligt Winterberg op dezelfde afstand als Maastricht. Ik ga graag snel weer eens terug.

Plaats reactie