Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Fietswinkels in NL met "iets extra's"

Gebruikersavatar
klimmer
Forum-lid HC
Berichten: 7941
Lid geworden op: 14 apr 2004 20:52
Locatie: Geleen

Gebruikersavatar klimmer 21 sep 2016 20:41

fietsvogel schreef:Azzuri wielersport in Waalre.
Gewoon uitstekende winkel met kennis van zaken
Let dan wel op, dat de afspraken die je maakt nagekomen worden, en niet na 6 maanden in plaats van 10 dagen, zoals mij overkwam. Zonder juridische assistentie was ik nu nog aan het wachten....
Marijn van Doorn kan de meest fantastische uitvluchten verzinnen. Alleen hijzelf geloof zijn leugens.

Gebruikersavatar
deijn
Forum-lid
Berichten: 590
Lid geworden op: 17 jun 2008 00:24

Gebruikersavatar deijn 22 sep 2016 10:20

Joseba schreef:DallaCollina kan volgens mij weer van dit lijstje af.... kreeg gisteren dit bericht:

"helaas is dallacollina Cycling niet meer bestaand.
Met vriendelijke groet, saluti, kind regards,
DallaCollina Cycling
Overstraat 67
3958BS Amerongen"


Doodzonde natuurlijk maar ik vrees dat er in het high-end segment toch amper een boterham te verdienen is.
Begrijp me niet verkeerd, hoewel Frank een aardige kerel is en zijn winkeltje er altijd leuk uitzag begreep ik al niet dat hij überhaupt nog geopend was, en dat komt niet door het (wisselende) high-end sigment dat hij voerde maar vooral door de geboden service en manier van werken/omgaan met klanten.

De FM met iets extra's zijn naar mijn gevoel in het middel van het land aardig zeldzaam.
Service bieden gebeurt steeds meer op bekendheid, als de FM je voornaam kent wordt je beter behandeld. :(
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2213
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 22 sep 2016 12:20

klimmer schreef:
fietsvogel schreef:Azzuri wielersport in Waalre.
Gewoon uitstekende winkel met kennis van zaken
Let dan wel op, dat de afspraken die je maakt nagekomen worden, en niet na 6 maanden in plaats van 10 dagen, zoals mij overkwam. Zonder juridische assistentie was ik nu nog aan het wachten....
Marijn van Doorn kan de meest fantastische uitvluchten verzinnen. Alleen hijzelf geloof zijn leugens.
Marijn van Doorn? Azzuri Waalre zijn vader en zoon van Katwijk toch?
Ach, ik zeg ook maar wat

Gebruikersavatar
ophetkantje
Forum-lid
Berichten: 2213
Lid geworden op: 06 jan 2011 09:05

Gebruikersavatar ophetkantje 22 sep 2016 12:24

Na wat verder zoeken zie ik dat klimmer al eerder zijn ongenoegen hier over Azzuri Breda heeft geuit. Heeft niet te maken met Waalre, beetje opletten klimmer, dit is niet netjes naar de heren van Katwijk!
Ach, ik zeg ook maar wat

Gebruikersavatar
knukkel
Forum-lid
Berichten: 393
Lid geworden op: 08 jan 2008 22:37

Gebruikersavatar knukkel 22 sep 2016 16:40

Geen verkeerd woord over Azzuri in Waalre. Ik val er nog wel eens binnen met een last minute verzoek en ben altijd keurig uit de brand geholpen!
En goede koffie drink ik thuis wel ;-)

Bredalp
Forum-lid
Berichten: 625
Lid geworden op: 19 jul 2013 00:12

Bredalp 22 sep 2016 17:11

Ik ben juist heel erg tevreden over Azzuri Breda. Vind Marijn ook een aardige gast. Stuur iedereen door naar hem als je in Breda woont en wilt gaan fietsen.

Vriendelijk, goede service en rekent niet voor elke scheet een prijs uit. Verbaast me zeer het commentaar hier te lezen over die winkel en de eigenaar.

Nee_Nee
Forum-lid HC
Berichten: 6866
Lid geworden op: 19 dec 2013 20:23

Nee_Nee 22 sep 2016 18:32

Bij DallaC was al geruime tijd duidelijk dat er iets aan de hand was. Het vertrek van Fast Eddy was al een teken aan de wand.

Gebruikersavatar
derosa
Forum-lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 28 sep 2004 22:59

Gebruikersavatar derosa 24 sep 2016 16:38

Nee_Nee schreef:Bij DallaC was al geruime tijd duidelijk dat er iets aan de hand was. Het vertrek van Fast Eddy was al een teken aan de wand.
Blijf bij de feiten.

Gebruikersavatar
havana
Forum-lid HC
Berichten: 27872
Lid geworden op: 22 jun 2006 10:54

Gebruikersavatar havana 24 sep 2016 17:02

En de feiten zijn? Klinkt als een goede soap dit verhaal...

Heppiebianchi
Forum-lid
Berichten: 1427
Lid geworden op: 23 apr 2015 21:36
Locatie: Amstelveen

Heppiebianchi 24 sep 2016 18:32

Mijn FM is de Haan in Ouderkerk aan de Amstel,eigenaar Roel de Haan is een gepassioneerde vakman waar niets te veel voor is en levert top service .
Olympia Ikon ultegra 2015
Sparta R5T LTD 2019
Giant FASTROAD SL 1 2020

Gebruikersavatar
Wolfhound32
Forum-lid
Berichten: 1861
Lid geworden op: 13 nov 2013 07:06
Locatie: Dronten

Gebruikersavatar Wolfhound32 24 sep 2016 18:56

freekie94 schreef:De Vos heeft hele goede koffie
Vos is zo'n goede FM dat 'ie zelfs een eigen draadje heeft.
__________________
Jarig zijn is gezond! Onderzoek heeft aangetoond dat mensen die vaker jarig zijn, langer leven.

rikkert
Forum-lid
Berichten: 3702
Lid geworden op: 29 aug 2007 21:58
Locatie: N-H

rikkert 24 sep 2016 20:15

Ikon schreef:Mijn FM is de Haan in Ouderkerk aan de Amstel,eigenaar Roel de Haan is een gepassioneerde vakman waar niets te veel voor is en levert top service .
Grappig, Die ervaring heb ik nou echt helemaal niet. Ik heb daar altijd het gevoel dat ik op audientie mag bij de allerbeste fietsenmaker van het noordelijk halfrond. Dat klopt dan wel met het topic maar is niet het soort extra's dat ik zoek...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.

Plaats reactie