Bidon, welke inhoud ?
- fietsnewbie
- Forum-lid
Om nog maar eens een oud draadje leven in te blazen; ik heb 2x 750 op de fiets. De bidon aan de zitbuis gebruik ik als materiaalopslag. Binnenbandje, lichters en een pompje. Scheelt weer een zadeltasje. Vind ik zelf mooier, zonder zo'n tasje.
En een keertje onderweg aanbellen voor water levert ook nog vaak leuke gesprekken op.
En een keertje onderweg aanbellen voor water levert ook nog vaak leuke gesprekken op.
-
- Forum-lid
Hebben jullie nog goede tips waar je makkelijk (en snel) je flessen kan vullen.
Ik kan me voorstellen dat een horeca-gelegenheid je zal vragen om een flesje van ze te kopen, en ergens kan ik ze dan ook geen ongelijk geven.
Ik rijd zelf wel eens een autogarage in, zo de grote deur in en meestal als je met je fles in je hand staat wijzen ze je al waar je wat water kan pakken.
Ik kan me voorstellen dat een horeca-gelegenheid je zal vragen om een flesje van ze te kopen, en ergens kan ik ze dan ook geen ongelijk geven.
Ik rijd zelf wel eens een autogarage in, zo de grote deur in en meestal als je met je fles in je hand staat wijzen ze je al waar je wat water kan pakken.
-
- Forum-lid
Inhoud is dus afhankelijk van de individuele voorkeuren. Ik heb persoonlijk graag 500ml doorzichtige bidons zodat ik kan zien of ik al bij een kerkhof aan moet schieten of dat ik nog een dorp verder kan halen.
Fiets eens een olifant, gewoon omdat het kan, check mijn route @Strava: http://tinyurl.com/prwxvbs
- fietsnewbie
- Forum-lid
Nadeel van doorzichtig is dat je sneller aanslag aan de binnenkant krijgt door het zonlicht.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC