Het grote zeik-hier-de-weerman-af topic 2018
Hier zaten ze er ook naast, maar wel in ons voordeel. De hele morgen in de zon gereden. Wind was wel iets harder dan voorspeld maar richting klopte wel. Temperatuur lag hoger dan voorspeld, mijn winterjack en winterschoenen was echt teveel van het goede
Voorspelling voor Randstad: "Af en toe lichte regen of motregen".
Werkelijkheid: Vanaf 13:00 non-stop regen.
Werkelijkheid: Vanaf 13:00 non-stop regen.
Heerlijk t is droog dacht ik inderdaad vanmorgen ( haarlem 10 uur )
Ik stap op de fiets richtng hilversum dan maar en ja hhor na 20 min motregen , bij schiphol gingen de luiken open dir hield niet op tot na een kleine 100km ik bijna weer thuis was , nat en koud tot op .... dit merk je pas als je stil staat
Wel lekker gereden dat wel .
Ik stap op de fiets richtng hilversum dan maar en ja hhor na 20 min motregen , bij schiphol gingen de luiken open dir hield niet op tot na een kleine 100km ik bijna weer thuis was , nat en koud tot op .... dit merk je pas als je stil staat
Wel lekker gereden dat wel .
Sensa GF 2022
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Eddy Merckx EMX525 Ultegra...2016 ( verkocht )
Koga BeachRacer 2016 ( verkocht )
Ja de weerexperts zaten er weer goed naast afgelopen week. Gelukkig wel 2x in ons voordeel. Donderdagochtend regen voorspeld in Groningen, maar tot 15:00 was het gewoon droog. Prima kunnen trainen dus. Gistermiddag fikse buien voorspeld in Zuid-Limburg, kwam ook niks van terecht. De ganse dag voor niks een regenjasje meegesleept
Het was vandaag weer raak hoor. Voorspelling: 's middags zon, 14 graden. De realiteit: 11 graden, de hele dag grijs, windkracht 6, miezer oh ja, gevoelstemperatuur: 7,5 graden!!
-
- Forum-lid
Was vanochtend op pad en het was KOUD!!havana schreef:Het was vandaag weer raak hoor. Voorspelling: 's middags zon, 14 graden. De realiteit: 11 graden, de hele dag grijs, windkracht 6, miezer oh ja, gevoelstemperatuur: 7,5 graden!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Yep, klopte weer geet reet van. Gelukkig was ik daar al beetje vanuit gegaan....
Less is bore
Nu de komende voorspellingen zien er nu eindelijk goed uit.
Vooruitzichten:
Rustig en overwegend droog weer met geregeld zon. Temperatuur stijgend naar 20-24 graden.
weeronline:
Vandaag veel zon, maar nog niet al te warm met 14-18 graden. Vanaf woensdag wordt het meer dan 20 graden. http://bit.ly/dPGjlC
Vooruitzichten:
Rustig en overwegend droog weer met geregeld zon. Temperatuur stijgend naar 20-24 graden.
weeronline:
Vandaag veel zon, maar nog niet al te warm met 14-18 graden. Vanaf woensdag wordt het meer dan 20 graden. http://bit.ly/dPGjlC
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
- erikvdmaat
- Forum-lid
- Contact
Is het eindelijk mooi weer, ben je ziek....
Het blijft ongelooflijk....
Het blijft ongelooflijk....
Ook ik fiets: http://www.erikvandermaat.nl" onclick="window.open(this.href);return false;