Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Praatprogramma's rondom de Tour

michiel831
Forum-lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 21 mei 2012 14:28

michiel831 02 jul 2013 22:02

vooral de applaus + ronde miss?
over klapvolk gesproken.

Gebruikersavatar
stephan68
Forum-lid
Berichten: 1483
Lid geworden op: 12 jun 2008 22:36

Gebruikersavatar stephan68 02 jul 2013 22:06

http://www.hollanddoc.nl/live/themaweke ... ennen.html

Zitten nog wel een paar docu's bij die ik nog niet gezien heb.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 02 jul 2013 22:49

elefantino schreef:Tour du Jour vind ik een stuk boeiender dan afgelopen jaren. Genee is beter en Jakobs is weg, dat scheelt een slok op een borrel.

Ik heb me zaterdagavond bij de Avondetappe nogal gestoord aan Bert Wagendorp die zat in te hakken op David Walsh. Volgens hem wisten alle heren aan tafel allang dat Armstrong een pakhaas was, en ging Walsh nu met de eer strijken. Tja Bert, waarom hebben julle daar dan nooit iets mee gedaan als journalisten? Smeets adoreerde Armstrong destijds. Wat mij betreft een zeer slechte beurt van Wagendorp.
Precies. Niet gezien maar ga ik zeker doen. Vanavond Walsh die idd deedt wat Wagendorp altijd verzaakt heeft.
Walsh heeft zijn kop op het hakblok gelegd zo'n 13 jaar lang en uiteindelijk de waarheid boven tafel gekregen.

Walsh nu aan tafel en geeft Wagendorp van leer.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

Gebruikersavatar
sloeren
Forum-lid
Berichten: 1860
Lid geworden op: 04 mei 2012 10:43
Locatie: Krimpenerwaard

Gebruikersavatar sloeren 02 jul 2013 23:03

Walsh wast ze behoorlijk de oren. Nogal terecht overigens. Het is immers niet de journalistieke elite die er aan tafel zit..

gaisdergerman
Forum-lid
Berichten: 2862
Lid geworden op: 11 jan 2008 12:05

gaisdergerman 02 jul 2013 23:11

Heb helaas het einde van walsh gezien. Ga het morgen zeker even terug kijken. Erg mooi om te zien dat hij over de zeik was en alles wat onze bert heeft gezegd even recht zet.

Mr. R
Forum-lid
Berichten: 298
Lid geworden op: 08 jul 2010 11:08
Locatie: In the mountains

Mr. R 02 jul 2013 23:14

Zeker mooi met Walsh, Jammer dat Wagendorp niet aanwezig was.
In the end cycling is easy. Just pedal and see where it ends.

kxlight
Forum-lid HC
Berichten: 5016
Lid geworden op: 16 nov 2005 22:05

kxlight 02 jul 2013 23:16

Mooi dat David Walsh de gelegenheid kreeg om zijn kant van het verhaal te doen. Hij pakte die kans met beide handen aan. Terecht overigens en naar mening heeft hij ook gelijk. Afgelopen zaterdag was het echt een wanvertoning met Bert W. cs.

Gebruikersavatar
Zorro
Forum-lid HC
Berichten: 6746
Lid geworden op: 01 jan 2008 15:07
Locatie: Almere

Gebruikersavatar Zorro 02 jul 2013 23:35

En Wagendorp was er niet want zit in Italie (bij Ferrari :D )

Maar ik irriteerde me echt wel aan het feit dat die Edwin Winkel dan wel uit wilde leggen wat Wagendorp bedoelt zou hebben. Kom aan tafel met Walsh en doe het zelf.

He wouldn't have stand a chance. Dead meat.

Walsh had vuur in zijn ogen en het hart op de tong.

Viel me ook op dat Walsh niet tot het einde bleef zitten. Ik denk op eigen initiatief.
Hij gaf Winkel en Smeets tevens een lesje journalistiek over het gebruik maken van getuigen en het publiceren van aanteigingen/beschuldigingen.


Ook bleek dat Smeets en Winkel hun huiswerk niet in orde hadden aangezien ze bepaalde kennis misten die terug te vinden is in voormalige boeken van Walsh en het USADA raport.

Nu was er een interessante gast die eerder wegging terwijl op voorgaande dagen ander TV vulsel met niets te melden de hele uitzending bleef zitten.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock

ottorongo
Forum-lid
Berichten: 2514
Lid geworden op: 27 aug 2011 00:58
Locatie: België

ottorongo 03 jul 2013 01:40

Wahls had heel het debat, of wat er moest voor doorgaan, meteen de mond kunnen snoeren door te zeggen " jullie beweren dat mijn verdachtmakingen in mijn boek niet (voldoende) onderbouwd zijn maar kijk nu naar de feitelijkheden en bekentenissen die bewijzen onomstotelijk mijn gelijk. Einde debat i. Daarenboven vind ik dat de heer Smeets geen enkel debat nog mag lijden wat over doping gaat. Zijn argumentatie was kinderlijk en naïef.. Het leek op spartelen met de rug tegen de muur.

elefantino
Forum-lid
Berichten: 1473
Lid geworden op: 25 sep 2012 20:58

elefantino 03 jul 2013 09:00

Oei, Smeets had het erg moeilijk gisteravond. Walsh maakte gehakt van 'm. Vond het sowieso een leuke uitzending, die Lubberding kan mooi vertellen over ploegentijdritten.

Ook helder om te horen dat het argument van die "verloren rechtszaak" van Wagendorp dus wegvalt, omdat Armstrong meineed pleegde in de betreffende zaak.

Gebruikersavatar
ever
Forum-lid
Berichten: 1340
Lid geworden op: 28 jan 2008 17:21

Gebruikersavatar ever 03 jul 2013 10:21

Maar wat je Smeets wel moet nageven is dat hij Walsh de gelegenheid geeft om te reageren op de aantijgingen van Wagendorp, terwijl hij natuurlijk van tevoren al op zijn klompen kan aanvoelen dat hij wel een veeg uit de pan zal gaan krijgen van Walsh.

sjoerdth
Forum-lid
Berichten: 1673
Lid geworden op: 21 feb 2010 15:05

sjoerdth 03 jul 2013 10:58

Hoe vreselijk gênant was het dan dat Mart even wilde laten zien dat hij Lance echt wel had gevraagd of hij doping had gebruikt en Winkels dat hij in 1994 al over doping schreef. En dan dat tenenkrommende Engels.

Plaats reactie