Vuelta 2013
Sinds hij bij Sky zit heeft hij helemaal geen fatsoenlijk resultaat meer gereden. Zoals zoveel renners bij Sky trouwens. Alles in dienst van ...
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Het zijn natuurlijk wel die naaistreken die het wielrennen zo'n fantastische sport maken.theov schreef:ff off topic;
Wat ik een naaistreek vond was de etappe vorig jaar in de TdF waar Wiggins het peloton terugreed naar LL Sanchez omdat men bij Sky dacht dat Boasson Hagen wel kon sprinten. Alleen heeft BH sinds hij bij Sky zit geen fatsoenlijke sprint meer afgeleverd.
Laatst ook weer zo genoten toen Valverde zijn mannen op kop liet rijden toen Mollema op achterstand reed vanwege een valpartij.
Campagnolo Ultra Dork
- daniel1975
- Forum-lid HC
Grappig, ik zei exact hetzelfde. Serieuze kandidaat voor het WK.
Less is bore
Inderdaad, kandidaat wereldkampioen en een serieuze concurrent voor Sagan en Cancellara volgend voorjaar.
Het zal mij benieuwen wat Tommeke zal vinden van zijn nieuwe rol als knecht...
Prachtige overwinning trouwens. Echt perfect getimed, iets eerder aangegaan en Gilbert was er nog overheen gekomen, wat langer gepokerd en ze waren nog ingerekend. Het is deze geslepenheid die de Nederlandse renners ontbeert, hard fietsen kunnen ze wel maar grote koersen winnen is toch echt een ander verhaal.
Prachtige overwinning trouwens. Echt perfect getimed, iets eerder aangegaan en Gilbert was er nog overheen gekomen, wat langer gepokerd en ze waren nog ingerekend. Het is deze geslepenheid die de Nederlandse renners ontbeert, hard fietsen kunnen ze wel maar grote koersen winnen is toch echt een ander verhaal.
Campagnolo Ultra Dork
Ten Dam's elleboog en een verkeersbord hebben een vervelende aanvaring gehad gisteren:
Bron: teambelkin.comLaurens ten Dam schreef:“With 11 kilometres to go, I reached out for a gel in my back pocket and banged my elbow against a sign above the road," Ten Dam explained. “It really hurt and I found it quite difficult to get back into the rhythm. Despite the fact that standing on the bike's pedals was hard, I still managed to catch up with the front. However, at that moment, there was an attack and I blew up. I’ll just have to wait and see how my elbow reacts but this is a downer because the legs were pretty good.”
Tommeke heeft zijn fiets voor dit jaar al aan den haak gehangenErnie C. schreef:Inderdaad, kandidaat wereldkampioen en een serieuze concurrent voor Sagan en Cancellara volgend voorjaar.
Zijn we tenminste van dat gelul al verlost.
Wat n held vind ik Horner, wegrijden en alles achterlaten en bijna op n minuut rijden! Kandidaat voor de overwinning?
Sorry voor de Cancellara haters, maar ook hem vind ik top presteren. Zo lang als hij die 85kg op kop de berg opsleurt....respect.
Denk dat t n kandidaat is voor het wk. Al moet die laatste klim wel vaak gedaan worden.
Sorry voor de Cancellara haters, maar ook hem vind ik top presteren. Zo lang als hij die 85kg op kop de berg opsleurt....respect.
Denk dat t n kandidaat is voor het wk. Al moet die laatste klim wel vaak gedaan worden.
+ 1 Horner is echt heel goed. Had ik niet verwacht. Ben benieuwd wat er straks in de bergen gaat gebeuren?lawnmower schreef:Wat n held vind ik Horner, wegrijden en alles achterlaten en bijna op n minuut rijden! Kandidaat voor de overwinning?
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Onvoorstelbaar hoe zo'n iel mannetje hier kan winnen. Met zijn zwabbervoetje; met zijn bijna 42 jaar; met zijn veel te zware tred en langer staand klimmend dan fysiek mogelijk zou moeten zijn... Als renner die in de jaren 80 is begonnen, prof is sinds 1995 en de hele dopinggeneratie heeft meegemaakt...
In 2010 reed hij de Tour in dienst van kopman Armstrong, over wie hij nooit iets heeft gezegd in de rechtbank. Hij werd negende... Op Eurosport vonden ze dit wel een aardig aspect (oud-knecht van Armstrong die nog steeds koerst / mag koersen).
De man kan zeker rijden. Hij koerste nog nauwelijks dit seizoen, in tegenstelling tot de meeste van zijn opponenten die de Tour of de Giro in de benen hebben.
In 2010 reed hij de Tour in dienst van kopman Armstrong, over wie hij nooit iets heeft gezegd in de rechtbank. Hij werd negende... Op Eurosport vonden ze dit wel een aardig aspect (oud-knecht van Armstrong die nog steeds koerst / mag koersen).
De man kan zeker rijden. Hij koerste nog nauwelijks dit seizoen, in tegenstelling tot de meeste van zijn opponenten die de Tour of de Giro in de benen hebben.