Waarom? goedkeuring
Blijkbaar kan ik hier nu wel posten maar in het retro/staal topic werd een paar minuten geleden mijn bericht opgeslagen in afwachting van goedkeuring. Sterker nog, volgens "toon nieuwe berichten" ben ik momenteel de laatste poster in dat topic, maar als ik het topic open is mijn bericht niet zichtbaar
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Zojuist voor de eerste keer ook de melding gehad: "Je bericht is opgeslagen, maar het zal nog moeten worden goedgekeurd voordat het publiekelijk wordt weergegeven. Je zult een bevestiging krijgen wanneer je bericht is goedgekeurd."
Was als reactie op het 50/34 <> 52/36 topic. Mailde een reactie met een linkje naar Canyon erbij.
Was als reactie op het 50/34 <> 52/36 topic. Mailde een reactie met een linkje naar Canyon erbij.
Heb nu momenteel ook bij elk bericht de melding dat het bericht is opgeslagen en moet goedgekeurd worden.
Beetje raar toch wel.
Zie mezelf nu niet bepaald als een spammer
Beetje raar toch wel.
Zie mezelf nu niet bepaald als een spammer
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Ik heb het ook gehad.Melda schreef:Geen enkel bericht komt nu nog door, best andere account aanmaken of kan hier iets aan gedaan worden?
Gewoon blijven posten.
Wel een beetje opletten want soms wordt je post met een dag vertraging op het forum geplaatst en dan kan een reactie een beetje lullig overkomen (heb het ook gehad )
Uiteindelijk komt het terug in orde.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
mm, zit ook opeens in de 'eerst goedkeuring nodig' tak. Staat geen link in m'n tekst wel een quote...???
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid
Bij mij hetzelfde probleem.