Aldi en Lidl fiets accessoires en kleding
+1
GoldenRatio, in plaats van "het persoon" in kwestie meteen af te zeiken omdat hij zijn uitspraak niet meteen met een afdoende argumentatie staaft, kon je hem bijvoorbeeld ook gewoon vragen wàt hij dan precies beter vindt aan zijn Aldi- of Lidl-spulletjes: dat leidt doorgaans tot beter resultaat, zo zou iemand van "jouw niveau" toch ook moeten weten...
GoldenRatio, in plaats van "het persoon" in kwestie meteen af te zeiken omdat hij zijn uitspraak niet meteen met een afdoende argumentatie staaft, kon je hem bijvoorbeeld ook gewoon vragen wàt hij dan precies beter vindt aan zijn Aldi- of Lidl-spulletjes: dat leidt doorgaans tot beter resultaat, zo zou iemand van "jouw niveau" toch ook moeten weten...
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Neen. Ik koop bij de Lidl omdat die winkel om de hoek is en er genoeg producten (levensmiddelen) zijn die ik nodig heb en veelal minimaal net zo goed zijn als het spul bij de AH, Jumbo of wat nog meer.GoldenRatio schreef:Ernie C. schreef:GoldenRatio schreef:
Mensen kopen vooral bij de Aldi en Lidl omdat ze gefocust zijn op de prijs en zichzelf wijsmaken dat het een goede deal is. Dat is het echter bijna nooit. ook zo'n argument dat het uit dezelfde fabriek als een bekend merk schijnt te komen, van horen zeggen dan . .
Ten eerste zijn dat slechts geruchten maar is het waar? Wie zou zulke geruchten verspreiden?
Belangrijker echter is dat producten best uit een zelfde fabriek komen of van een zelfde fabrikant. Echter spullen worden volgens specificaties gemaakt die mijlenver uit elkaar kunnen liggen. Het is dus helemaal geen valide argument. Je strooit jezelf zand in de ogen.
Fietsspullen kopen in de supermarkt, waarom zou je?
Als je een laag budget hebt zou ik adviseren om je geld dan zo goed mogelijk te besteden en die supermarkt bral links te laten liggen. Er is meer te koop hoor tussen Assos en Aldi.
Als ik dan ineens een paar fietssokken zie liggen voor en paar euro, dan probeer ik dat graag. Zeker omdat de verhalen die ik hoorde prima waren. En inderdaad, ze zitten mij prima, snel nog een stapel bijgehaald. De duurzaamheid zal natuurlijk een stuk minder zijn dan de varianten met een 9x zo hoog prijskaartje.
Ik ga zeker niet naar de Lidl omdat het daar goedkoop is. De crisis heeft mij niet heel hard geraakt (integendeel...). Ik hoef absoluut niet op de centen te letten, maar kom graag bij de Lidl. Verder ken ik ook nog genoeg mensen die elke maand ongeveer 3x mijn salaris mogen verwelkomen op hun rekening en ook gewoon boodschappen doen bij de Lidl. Gewoon omdat ze er prima spul verkopen.
Goedkoop betekend niet altijd slecht.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
GoldenRatio schreef:.specializedmerida schreef:Ik zie dat je het niet zo hebt op dit onderwerp, gezien je reacties.GoldenRatio schreef:
Sorry maar je geeft informatie die compleet "leeg" is. Ik zie geen enkel argument of aanknopingspunt.
WAT maakt dan dat deze van de Lidl zoveel beter voor jou zijn dan de dure merken die jij hebt gehad??
werk je soms bij appie
Je schrijft hier dat deze beenstukken beter bevallen maar ZONDER ENIG ARGUMENT te noemen. Dat jij niet inziet dat het belangrijk is om dat te specificeren omdat anders je hele bijdrage helemaal nergens over gaat, en zelfs niet als ik je er op attendeer, is stuitend.
Ik heb hier een deja-vu gevoel bij.
Nu kan het ook nog eens goed zijn dat betrokkene een pb-tje krijgt van GoldenRatio.
Erg, erg. (en zonder smiley).
Laatst gewijzigd door Lcsmet op 29 okt 2013 15:54, 1 keer totaal gewijzigd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
- oldandslow
- Forum-lid
Dat is een opmerking die hout snijdt. Er zijn mensen die denken dat een Assos goed is omdat ie zo duur is, terwijl het toch met de kwaliteit te maken heeft. En dan nog vind ik het van de zotte dat het zwart zo snel grijs wordt. Ik heb bij de Lidl betere handschoentjes gekocht dan bij de LBS, voor een fractie van de prijs. De broeken e.d. konden mij niet overtuigen, maar ik heb inderdaad het idee, zoals hier al eerder aangehaald is, dat de kwaliteit best wel wisselend is per partij.StefanJ schreef:
Goedkoop betekend niet altijd slecht.
Wat betreft Golden Ratio; zwaar getafeld misschien?
Benotto>Alan>vanTuyl780>Bianchi SL3> Cube Litening>Cube Agree GTC>FM028>C-Works
-
- Forum-lid
Beste Golden ratio
Het is niet zo dat ik altijd voor goedkoop ga in tegendeel, ik hou ook van mooie spullen bij voorkeur Italiaans.
Heb voor mijn vrouw ook een abarth 500 gekocht ipv een goedkoop fiatje 500, dus het gaat echt niet om wat er in mijn knip zit
Fiets altijd in Nalini, in koers broekjes van rond de 150,- en dus ook in arm en been stukken van dit merk, de been stukken waren echter niet even lang in dezelfde maat, na een paar keer wassen verkleurd en kon een beenstuk beter als ballen net gebruiken.
Hoop dat ik het nu voldoende heb beargumenteerd !!
Het is niet zo dat ik altijd voor goedkoop ga in tegendeel, ik hou ook van mooie spullen bij voorkeur Italiaans.
Heb voor mijn vrouw ook een abarth 500 gekocht ipv een goedkoop fiatje 500, dus het gaat echt niet om wat er in mijn knip zit
Fiets altijd in Nalini, in koers broekjes van rond de 150,- en dus ook in arm en been stukken van dit merk, de been stukken waren echter niet even lang in dezelfde maat, na een paar keer wassen verkleurd en kon een beenstuk beter als ballen net gebruiken.
sensa guilia
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Cannondale scalpel
Trek Superfly 100 pro sl
Als je een Abarth voor je vrouw koopt ipv een Twinair wil je gewoon van je vrouw af...specializedmerida schreef:Beste Golden ratio
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
GoldenRatio is een fijne goser. Hij is gewoon er rationeel en bekakt. Nou en?????
-
- Forum-lid
ik had vroeger toen ik nog voetbalde ook liever Adidas dan Nike of Nijkie
zohardmogelijk schreef:GoldenRatio is een fijne goser. Hij is gewoon er rationeel en bekakt. Nou en?????
Misschien moet je lekker een date met GR aangaan ipv iedereen hier zo af te lopen zeiken. Zijn wij er vanaf.zohardmogelijk schreef:ik had vroeger toen ik nog voetbalde ook liever Adidas dan Nike of Nijkie
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Wat is DAT nu voor argumentatie?? Heb je vergelijkings materiaal?nijkie schreef:Ik heb de Aldi lange en korte mouw shirt met windstopper,fijne shirts voor weinig geld evenals de winter handschoenen uitstekende prijs kwaliteit verhouding.
Je verteld hier dat je de Aldi lange en korte mouw shirt met windstopper hebt evenals de winter handschoenen en dat de prijs/kwaliteit verhouding uitstekend is ZONDER ENIG ARGUMENT te noemen.
Dat jij niet inziet dat het belangrijk is om dat te specificeren omdat anders je hele bijdrage helemaal nergens over gaat, en zelfs niet als ik je er op attendeer, is stuitend.
Ik ben diep geschokkeerd en weet niet of ik vannacht nog wel goed zal slapen en dat alles door jou. Heb je nu je zin?
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Wie is iedereen????_JPAR schreef:zohardmogelijk schreef:GoldenRatio is een fijne goser. Hij is gewoon er rationeel en bekakt. Nou en?????Misschien moet je lekker een date met GR aangaan ipv iedereen hier zo af te lopen zeiken. Zijn wij er vanaf.zohardmogelijk schreef:ik had vroeger toen ik nog voetbalde ook liever Adidas dan Nike of Nijkie