Alles over vakanties op én met de fiets

Dolomieten marathon 10 juli 2011 (Italië)

gandalf
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 08 mei 2004 19:21

gandalf 08 dec 2010 12:52

Blijkbaar ben ik nog niet duidelijk genoeg (La Villa is 4 km van Corvara). Nog een poging: Ik zoek een verblijfplaats op redelijk reisafstand (< 1 uur met de auto) van Corvara, van waaruit je beklimmingen kunt doen, anders dan die je doet als je de eerste keer de DM rijdt.
It is not a lie if you believe it...

pinarello
Forum-lid
Berichten: 2671
Lid geworden op: 13 sep 2005 22:09

pinarello 08 dec 2010 13:01

[quote="Gandalf"]Blijkbaar ben ik nog niet duidelijk genoeg (La Villa is 4 km van Corvara). Nog een poging: Ik zoek een verblijfplaats op redelijk reisafstand (< 1 uur met de auto) van Corvara, van waaruit je beklimmingen kunt doen, anders dan die je doet als je de eerste keer de DM rijdt. [/quote]

Je bent daar met minder als uur rijden niet ver van Corvara vandaag,
Je zou St Vigilio kunnen overwegen (vlakbij Brunico), kun je de Erbe, Furkel en Kronplatz in ieder geval doen en achter de Furkel zitten ook wel wat passen. Van St Vigilo naar La Villa(start) hoef je in ieder geval niet over een pas.

Of Canazei maar dan moet je de Pordoi en Campolongo over om in Corvara/La Villa te komen. Daar zijn wel genoeg mogelijkheden: oa Fedia, Costalunga, Laveze, Pellegrino, Valles, en de Rifigio Gardeccia:p

Gebruikersavatar
amclassic-fan
Forum-lid HC
Berichten: 24321
Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
Locatie: Leende

Gebruikersavatar amclassic-fan 08 dec 2010 13:07

Maar de Erbe en Kronplatz zijn ook prima te doen vanuit La Villa of Corvara.

Met een uurtje rijden kom je niet veel verder dan 60 km van Corvara. Je blijft dan gewoon in 't zelfde gebied, alleen ipv centraal zit je dan aan de rand.
Als je wat verder weg wilt zou je naar bijv Levico Terme kunnen gaan (=zuidwestelijker) of juist naar 't noorden zodat je Stelvio, Mortirolo, Gavia, Ofenpass, enz kunt rijden. Maar van daaruit is 't wel een uur of 2 rijden naar La Villa.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

gandalf
Forum-lid
Berichten: 366
Lid geworden op: 08 mei 2004 19:21

gandalf 08 dec 2010 16:06

Thanks. Was zelf ook al naar Stelvio e.o. aan het kijken, maar dat is toch nog een aardig eind karren. Alternatief zou zijn alleen voor zaterdag een overnachting te boeken in Corvara, maar dat zal wel niet meevallen.
It is not a lie if you believe it...

profdavidoff
Forum-lid
Berichten: 4
Lid geworden op: 21 jul 2010 15:59

profdavidoff 13 dec 2010 12:03

[quote="pinarello"][quote="profdavidoff"]Volgens mij is het zo dat als je het jaar ervoor hebt mee gedaan je automatisch door de loting komt, vandaar dat je jaar op jaar ingeloot kan worden.

[/quote]

Ik weet wel zeker van niet:D[/quote]

ai spijtig dat je er dus niet doorheen bent. Dan is dat ook weer uit de wereld

ancher
Forum-lid
Berichten: 43
Lid geworden op: 04 jul 2004 12:00

ancher 14 dec 2010 23:04

[quote="Gandalf"]Thanks. Was zelf ook al naar Stelvio e.o. aan het kijken, maar dat is toch nog een aardig eind karren. Alternatief zou zijn alleen voor zaterdag een overnachting te boeken in Corvara, maar dat zal wel niet meevallen.[/quote]
Dat zal inderdaad niet lukken. Misschien logeren in Bolzano of Ortisei of anders Brunico?

Plaats reactie