Marmotte 2 juli 2011 (Frankrijk)
Ik zie dat ik een typefoutje heb gemaakt. Om 7:50 was de start van de laatste groep 
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de waterpunten 'Halverwege Télégraphe' en '1e dorpje Alpe d'Huez: La Garde' er altijd zijn. Het was best warm tijdens La Marmotte 2010, dus mogelijk zijn deze extra ingepland.

Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de waterpunten 'Halverwege Télégraphe' en '1e dorpje Alpe d'Huez: La Garde' er altijd zijn. Het was best warm tijdens La Marmotte 2010, dus mogelijk zijn deze extra ingepland.
[quote="Pizzi"]Ik zie dat ik een typefoutje heb gemaakt. Om 7:50 was de start van de laatste groep 
Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de waterpunten 'Halverwege Télégraphe' en '1e dorpje Alpe d'Huez: La Garde' er altijd zijn. Het was best warm tijdens La Marmotte 2010, dus mogelijk zijn deze extra ingepland.[/quote]
Die keren dat ik meedeed waren ze er wel. maar die aan de voet van de Telegraphe niet; dat was zelfbediening bij een kraan (net voor de tunnel).

Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de waterpunten 'Halverwege Télégraphe' en '1e dorpje Alpe d'Huez: La Garde' er altijd zijn. Het was best warm tijdens La Marmotte 2010, dus mogelijk zijn deze extra ingepland.[/quote]
Die keren dat ik meedeed waren ze er wel. maar die aan de voet van de Telegraphe niet; dat was zelfbediening bij een kraan (net voor de tunnel).
- daniel1975
- Forum-lid HC
De problemen op de site van SC komen heel vaak door de browser. Probeer maar eens met IE, dan gaat het vaak wel goed.
Paar jaar geleden ook vreselijk lopen tobben met FireFox.
Paar jaar geleden ook vreselijk lopen tobben met FireFox.
Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
-
- Forum-lid
Ik kreeg de foutmelding ook, toen ik de taal op 'Frans' zette, werkte het wel.
Succes.
Succes.
[quote="Pizzi"]Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de waterpunten 'Halverwege Télégraphe' en '1e dorpje Alpe d'Huez: La Garde' er altijd zijn. Het was best warm tijdens La Marmotte 2010, dus mogelijk zijn deze extra ingepland.[/quote]
In 2008 en 2010 waren deze waterpunten er in ieder geval wel. Overigens was het wel zo dat mijn fietsmaten die een half uurtje later op dit punt op de Télegraphe waren geen water meer konden krijgen; het water was op.
In 2008 en 2010 waren deze waterpunten er in ieder geval wel. Overigens was het wel zo dat mijn fietsmaten die een half uurtje later op dit punt op de Télegraphe waren geen water meer konden krijgen; het water was op.
Na 10 jaar afwezigheid wil ik 'm komend jaar weer eens rijden. Ik zag dat ze tegenwoordig met een tijdsregistratiechip werken, ofwel, de tijd die ze registreren is je werkelijke tijd van startstreep tot finishstreep? (Vroegah was 't gewoon van 7.00 totdat je op de Alpe de streep passeerde, ook al stond je een kwartier in je startvak te drentelen).
[quote="hero"][quote="Pizzi"]Ik durf niet met zekerheid te zeggen dat de waterpunten 'Halverwege Télégraphe' en '1e dorpje Alpe d'Huez: La Garde' er altijd zijn. Het was best warm tijdens La Marmotte 2010, dus mogelijk zijn deze extra ingepland.[/quote]
In 2008 en 2010 waren deze waterpunten er in ieder geval wel. Overigens was het wel zo dat mijn fietsmaten die een half uurtje later op dit punt op de Télegraphe waren geen water meer konden krijgen; het water was op.[/quote]
In 2005 waren ze er ook toen ik langskwam, toen was het geen hele warme dag.
In 2008 en 2010 waren deze waterpunten er in ieder geval wel. Overigens was het wel zo dat mijn fietsmaten die een half uurtje later op dit punt op de Télegraphe waren geen water meer konden krijgen; het water was op.[/quote]
In 2005 waren ze er ook toen ik langskwam, toen was het geen hele warme dag.
[quote="Nespresso"]Na 10 jaar afwezigheid wil ik 'm komend jaar weer eens rijden. Ik zag dat ze tegenwoordig met een tijdsregistratiechip werken, ofwel, de tijd die ze registreren is je werkelijke tijd van startstreep tot finishstreep? (Vroegah was 't gewoon van 7.00 totdat je op de Alpe de streep passeerde, ook al stond je een kwartier in je startvak te drentelen).[/quote]
Dat klopt, het is dacht ik geen chip maar een enkelbandje. Je rijdt dan een paar keer over zo'n magnetische mat. De afdaling van de Glandon wordt overigens niet meegerekend (neutralisatie). Dit is gedaan omdat de organisatie denkt dat dit veiliger zou zijn.
Persoonlijk geef ik helemaal niks om de registratie van de organisatie, ik meet mijn eigen tijd wel met mijn fietscomputer. Ik haal mijn diploma niet eens op.
De genoemde waterpunten waren er ook in 2006, we kunnen dus wel stellen dat ze er altijd staan.
Ik heb de startpost ook weer aangepast op een paar punten.
Dat klopt, het is dacht ik geen chip maar een enkelbandje. Je rijdt dan een paar keer over zo'n magnetische mat. De afdaling van de Glandon wordt overigens niet meegerekend (neutralisatie). Dit is gedaan omdat de organisatie denkt dat dit veiliger zou zijn.
Persoonlijk geef ik helemaal niks om de registratie van de organisatie, ik meet mijn eigen tijd wel met mijn fietscomputer. Ik haal mijn diploma niet eens op.
De genoemde waterpunten waren er ook in 2006, we kunnen dus wel stellen dat ze er altijd staan.
Ik heb de startpost ook weer aangepast op een paar punten.
Dit jaar mijn eerste deelname aan de marmotte.
Samen met 2 kameraden ingeschreven via www.pieken.nu. (fietsen we meteen voor een goed doel) En het is natuurlijk wel gemakkelijk dat ze je bidon's kunnen aangeven bij hun eigen verzorgingsposten. En eventueel wat andere kleding.
Ben wel benieuwd hoe het er bij zo'n marmotte aan toe gaat.
Heb wel bij het mountainbiken aan veel marathon's en een paar meerdaagse marathons (transalp, cape epic) meegedaan maar nog nooit met de racefiets.
Compact crankje moet iig nog aangeschaft worden, want ik geloof niet dat de 42-23 ideaal zal zijn voor zo'n rit.
Weet iemand of je wat verder naar voren mag starten als je een licentie hebt?
Maatje van mij die mee gaat heeft vorig jaar goud gehaald dus eigenlijk wil ik wel samen met hem fietsen.
Werkt de chip waarmee je komend seizoen van de knwu mee moet rijden ook tijdens zo'n tocht?
Samen met 2 kameraden ingeschreven via www.pieken.nu. (fietsen we meteen voor een goed doel) En het is natuurlijk wel gemakkelijk dat ze je bidon's kunnen aangeven bij hun eigen verzorgingsposten. En eventueel wat andere kleding.
Ben wel benieuwd hoe het er bij zo'n marmotte aan toe gaat.
Heb wel bij het mountainbiken aan veel marathon's en een paar meerdaagse marathons (transalp, cape epic) meegedaan maar nog nooit met de racefiets.
Compact crankje moet iig nog aangeschaft worden, want ik geloof niet dat de 42-23 ideaal zal zijn voor zo'n rit.

Maatje van mij die mee gaat heeft vorig jaar goud gehaald dus eigenlijk wil ik wel samen met hem fietsen.
Werkt de chip waarmee je komend seizoen van de knwu mee moet rijden ook tijdens zo'n tocht?
A bad day on the bike is better than a good day at work.
[quote="tati"]
[/quote]
Nee, alleen als je prestaties in Sportcomm cyclo's kunt overleggen.
Die chip werkt daar niet denk ik.
[/quote]
Nee, alleen als je prestaties in Sportcomm cyclo's kunt overleggen.
Die chip werkt daar niet denk ik.