[quote="Waterman"]jawel hoor, bij een lange tocht een stuk taart en koffie doet deugd[/quote]
ja lekkerrrr
Drink jij koffie onderweg?
-
- Forum-lid
Vroegâh dronken we warme chocolademelk na de groepstraining (zo'n 160-200 km) in het clubhuis. Dat was lekker. Maar die 5 km naar huis nadien, verschrikkelijk...
[quote="marc v megroot"]Hier het vervolg. We dachten dat het voorbij was, maar de man is geroyeerd uit de club.
http://www.pzc.nl/regio/zeeland/8334969 ... koffie.ece
Marc[/quote]
Wat een trieste bedoening daar. Begrijp ook niet waar het bestuur en die andere leden zich druk over maken. Als iemand onderweg en bakkie wil doen en de rest niet, dan fietsen die toch gewoon door? Ze hebben toch geen last van die drie koffiedrinkers ?
Als je je over dit soort dingen al druk gaat maken krijg je snel een hartaanval.
http://www.pzc.nl/regio/zeeland/8334969 ... koffie.ece
Marc[/quote]
Wat een trieste bedoening daar. Begrijp ook niet waar het bestuur en die andere leden zich druk over maken. Als iemand onderweg en bakkie wil doen en de rest niet, dan fietsen die toch gewoon door? Ze hebben toch geen last van die drie koffiedrinkers ?
Als je je over dit soort dingen al druk gaat maken krijg je snel een hartaanval.
Het hele verhaal heb ik gemist vorig jaar, maar dit is echt te zielig voor woorden. Dat bestuur heeft zeker niets beters te doen? Alle clubjes waar ik bij rij hebben bij trainingen en toertochten de afspraak samen uit, samen thuis, maar als iemand bewust stopt voor een kop koffie, dan gaat die toch lekker z'n gang? Moet hij vervolgens wel alleen verder, maar daar kiest hij dan ook voor.
-
- Forum-lid
Jee zo te horen de categorie "verzin een probleem" typisch nederlands, er wordt zeker ook nog 2 uur over vergaderd...Ik zou zeggen, vrijheid blijheid fiets individueel of wordt lid v.e sociale tourclub waar je gewoon onderling ad hoc regelt wat je als groep wilt doen zonder gezeik van bestuursleden.
Ga toch fietsen...