Inderdaad een hele mooie tocht met een resem uitdagende hellingen. Die steile potenbrekers kun je alleen maar geforceerd naar boven rijden en dat hakt er op den duur toch wel in. Ook de stevige wind en de buien maakten het echt zwaar.
Men is er ook goed in geslaagd om de drukke wegen te vermijden, toch niet echt makkelijk in de directe omgeving rond Luik. Enkel de passage door Aywaille viel niet mee op een zaterdagnamiddag maar helaas onvermijdelijk als je de Redoute op wil.
Het viel wel op hoe weinig fietsers er op de grote lus over de Redoute en Chambralles reden, toch de bekendste hellingen van deze tocht.
De Alternatieve Wielertoertocht
-
- Forum-lid
Heeft iemand deze gefietst afgelopen zaterdag en heeft diegene misschien een linkje naar de route?
ik wilde mij inschrijven, toch maar niet de organisatie wilde echt enorm veel persoonlijke info hebben.
grenspalen klassieker gravel was ook een succes.
stuur maar een PB met je mail adres ik heb m overgetrokken van het kaartje van de organisatie.
want het leek mij wel een mooie route.
grenspalen klassieker gravel was ook een succes.
stuur maar een PB met je mail adres ik heb m overgetrokken van het kaartje van de organisatie.
want het leek mij wel een mooie route.
Top, je hebt PM:-)