Garmin Edge 800 topic deel 2
Nee dat zeker niet, ik heb erg veel aan je tips, en trek je antwoorden niet in twijfel.
Kennelijk heb ik dat niet begrepen.
Ik hoorde hier namelijk dat als je een route maakt, je niet meer dan 50 viapunten moet gebruiken, anders houdt de garmin halverwege op met aanwijzingen geven.
Kennelijk heb ik dat niet begrepen.
Ik hoorde hier namelijk dat als je een route maakt, je niet meer dan 50 viapunten moet gebruiken, anders houdt de garmin halverwege op met aanwijzingen geven.
Ik heb een GPX van Strava gehaald (=track/course, waar m'n Garmin een route van maakt, toch Havana? )
Dit is een rondje tegen de klok in, maar kun je ditzelfde rondje ook met de klok mee rijden obv hetzelfde GPX bestand?
Dit is een rondje tegen de klok in, maar kun je ditzelfde rondje ook met de klok mee rijden obv hetzelfde GPX bestand?
accepteren kun je leren!
Dat kan wel, als je m rijdt als course zonder aanwijzingen.
Bij gpsies kun je de route omkeren en weer in je garmin zetten.pwaverijn schreef:Ik heb een GPX van Strava gehaald (=track/course, waar m'n Garmin een route van maakt, toch Havana? )
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Vooraleer ik topic deel 1 doorspit met +200 pagina's : waarom zie je zoveel edge 800 met een silicone hoesje ?
Mijn 705 ( die nu verkocht is ) heb ik jarenlang door weer en wind laten werken
Deze 800 kan daar toch ook wel tegen zeker ?
Mijn 705 ( die nu verkocht is ) heb ik jarenlang door weer en wind laten werken
Deze 800 kan daar toch ook wel tegen zeker ?
Sworks Venge
Is het ook mogelijk of bepaalde opties te veranderen die in de Edge 800 ingebakken zitten?
Bijvoorbeeld de kleur van de lijn op de kaart. Die wil ik graag in een andere kleur dan dat deze standaard is ingesteld.
En kan je het geluid van de koerswaarschuwingen helemaal uit laten zonder dat je eerst na het optiemenu moet?
Verder nog en tip voor de routeplanners onder ons.
Zelf maak ik gebruik van ridewithgps.com. Erg makkelijk in gebruik.
Bijvoorbeeld de kleur van de lijn op de kaart. Die wil ik graag in een andere kleur dan dat deze standaard is ingesteld.
En kan je het geluid van de koerswaarschuwingen helemaal uit laten zonder dat je eerst na het optiemenu moet?
Verder nog en tip voor de routeplanners onder ons.
Zelf maak ik gebruik van ridewithgps.com. Erg makkelijk in gebruik.
Laatst gewijzigd door wielracer op 05 mar 2014 12:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Kleur lijn is niet aan te passen.
vanochtend na zoveelste gezeur de sensor er maar afgehaald.
Blijf problemen houden, trapfrequentie geeft die aan, maar snelheid niet.
heb al een nieuwe aangeschaft, maar ook dat werkt niet.
magneetje naar links/rechts op de spaak, ruimte tussen sensor en magneet bijna nul tot 1cm
het help allemaal niets
ben ik de enige met problemen, of is dit herkenbaar voor anderen?
magneetje naar links/rechts op de spaak, ruimte tussen sensor en magneet bijna nul tot 1cm
het help allemaal niets
Allard
beren040 schreef:vanochtend na zoveelste gezeur de sensor er maar afgehaald.
het help allemaal niets
Voor mij redelijk bekend op de Edge 500 (naast het soms dubbel tellen van de snelheid). Nadat ik het armpje omhoog had gezet in plaats van naar beneden tegen mijn frame aan was het probleem opgelost.
Maar dat is vragen om problemen, want dan loop je het risico dat je sensor in het wiel klapt. Bovendien ziet het er niet uit. Het armpje moet gewoon omlaag staan. Als 't niet past dan sensor aan de onderkant van de achtervork monteren.
Beren040: ik heb hetzelfde probleem gehad, uiteindelijk succes gehad met een ander magneetje. Gewoon voor €1,95 besteld in Duitsland. Schijnt dat 't magneetje "uitgewerkt" kan raken. Klinkt onwaarschijnlijk, maar 't schijnt echt te kunnen. Het schijnt met name te kunnen gebeuren als je de fiets voor langere tijd in de schuur zet wanneer het magneetje precies voor het armpje staat... Opletten dus voortaan!
http://www.bike-components.de/products/ ... ndard.html
Beren040: ik heb hetzelfde probleem gehad, uiteindelijk succes gehad met een ander magneetje. Gewoon voor €1,95 besteld in Duitsland. Schijnt dat 't magneetje "uitgewerkt" kan raken. Klinkt onwaarschijnlijk, maar 't schijnt echt te kunnen. Het schijnt met name te kunnen gebeuren als je de fiets voor langere tijd in de schuur zet wanneer het magneetje precies voor het armpje staat... Opletten dus voortaan!
http://www.bike-components.de/products/ ... ndard.html