500 kilometer binnen 24 uur
gefeliciteerd man, top!
- SebastiaanHorn
- Forum-lid
- Contact
Allen,
Excuus. Afgelopen dagen waren inderdaad wat hectisch.
De tocht zit er op: het is goed gegaan. As we speak ben ik een uitgebreid verslag aan het schrijven.
De link naar Strava is al geplaatst zie ik.
De tocht is inderdaad wat minder uitgevallen dan gedacht. Het scheelt zo'n 60 kilometer met de oorspronkelijke route.
Snelheid had mijn inziens wel wat beter gekund. Vooral de nacht is hier debet aan. Ik ben over fietspaden gereden die eigenlijk het predicaat fietspad niet verdienen. Het was zwaar mistig, waardoor mijn zicht niet verder ging dan 2 meter voor mijn wiel. Dit in combinatie met onverlichte smalle paadjes dwars door de weilanden van Groningen en Drenthe zorgde ervoor dat het niet verantwoord was om snel te fietsen.
Maar zoals gezegd: uitgebreid verslag volgt.
Excuus. Afgelopen dagen waren inderdaad wat hectisch.
De tocht zit er op: het is goed gegaan. As we speak ben ik een uitgebreid verslag aan het schrijven.
De link naar Strava is al geplaatst zie ik.
De tocht is inderdaad wat minder uitgevallen dan gedacht. Het scheelt zo'n 60 kilometer met de oorspronkelijke route.
Snelheid had mijn inziens wel wat beter gekund. Vooral de nacht is hier debet aan. Ik ben over fietspaden gereden die eigenlijk het predicaat fietspad niet verdienen. Het was zwaar mistig, waardoor mijn zicht niet verder ging dan 2 meter voor mijn wiel. Dit in combinatie met onverlichte smalle paadjes dwars door de weilanden van Groningen en Drenthe zorgde ervoor dat het niet verantwoord was om snel te fietsen.
Maar zoals gezegd: uitgebreid verslag volgt.
Duursporter || fundraiser || blogger || spreker
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL
- SebastiaanHorn
- Forum-lid
- Contact
Beste dames en heren,
Veel later dan verwacht, waarvoor mijn verontschuldigingen.
Maar lees hier het volledige verslag van mijn fietstocht van Noord naar Zuid via Oost en Hoog:
http://www.sebastiaanhorn.nl/cycling-ho ... t-verslag/
Veel later dan verwacht, waarvoor mijn verontschuldigingen.
Maar lees hier het volledige verslag van mijn fietstocht van Noord naar Zuid via Oost en Hoog:
http://www.sebastiaanhorn.nl/cycling-ho ... t-verslag/
Knap hoor, proficiat.
Afgelopen vakantie vanuit Brabant even op en neer naar de Muur van Huy gefietst,
dat was "maar" 309 km, als ik dan bedenk dat ik nog 130 km meer had moeten fietsen, pfffffff.
Ook een mooi verslag, altijd leuk om te lezen zoiets.
Afgelopen vakantie vanuit Brabant even op en neer naar de Muur van Huy gefietst,
dat was "maar" 309 km, als ik dan bedenk dat ik nog 130 km meer had moeten fietsen, pfffffff.
Ook een mooi verslag, altijd leuk om te lezen zoiets.
Bikers are not alone
- SebastiaanHorn
- Forum-lid
- Contact
Dank allen! Ook voor de kudo's op Strava.