Alles over vakanties op én met de fiets

Cycling Zandvoort 2014 (24uurs race)

sibon
Forum-lid

sibon 20 mei 2014 23:22

RMB schreef:
sibon schreef:Maar net na een wissel van team FFWD (de latere no 2) samen met team24 (de latere winnaar) en nog een derde man (die er helaas af moest) ontsnapt en hebben we vervolgens kop over kop anderhalf uur gejaagd tot we het peloton gedubbeld hadden. Zo kwamen wij ook weer dichter bij plek drie (1 ronde achterstand op team Fiets).
Die coup heb je de eerste paar rondjes met 4 man gereden toch? Zat ik dan ook bij :D , maar helaas een wisselfout waardoor wij eraf gingen (ben er overigens niet van overtuigd dat we het anders wel vol hadden gehouden hoor...).
Die derde man was van Bella Machina.
Ja klopt. Sorry. Lastig te zien 's nachts. Maar was toch maar mooi de coupe van de nacht waarin de latere winnaar (die trouwens ook in een ander shirtje reed dan de rest vh team) zijn slag sloeg. En ik wist idd ook niet dat die MySense broeken van Bella Machina waren. Hadden ook goede coureurs in hun team. Voor welk team reed jij ook alweer RMB..? Oh wacht even teruglezen natuurlijk...

wm
Forum-lid

wm 21 mei 2014 13:20

En die derde man van Team Bella Macchina, die er helaas af moest, ben ik. Een wel erg stevige “aflossing” bovenop het Scheivlak deed mij de das om.

Overdag had ik wellicht nog een poging kunnen doen om (in het dieprood) mee te gaan. Het is dan wat eenvoudiger om terug te vallen op een wissel.

Een teamgenoot heeft overigens het eerste deel van jullie “coupe” meegereden.

Al met al een schitterende ervaring, mede mogelijk gemaakt door het zeer fraaie weer!

SebastiaanHorn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar SebastiaanHorn 21 mei 2014 15:01

Ook ik heb mijn ervaringen 'van mij af gepend'. Het is nogal een verhaal geworden. Zal hem hier dus niet integraal neer zetten, dat wil ik jullie niet aandoen. Het is aan een-ieder van jullie om zelf te bepalen of je het interessant genoeg vind om te lezen. Ik plaats een linkje:

http://www.sebastiaanhorn.nl/cycling-za ... ware-uren/

Al met al een top-evenement. Tevreden met mijn prestaties (100 laps, 430km). Ik fiets pas vanaf januari 2014. Aanhaken bij het peloton is nog ver out of my league. Alles dus puur op eigen kracht gedaan, samen met mijn fietsmaat.

Ik vond het leuk om andere fietsers te ontmoeten. Een paar leuke praatjes gehad tijdens het fietsen.

Erg benieuwd naar de foto's. Volgens mij sta ik er een paar keer mooi op.

Volgend jaar weer? Ja, wellicht! Solo? Nee, dat niet meer.
Duursporter || fundraiser || blogger || spreker
Website: SebastiaanHorn.nl Facebook: SebastiaanHornNL

RMB
Forum-lid

Gebruikersavatar RMB 21 mei 2014 15:23

Leuk om te lezen hoe een solist dit meegemaakt heeft. Respect hoor, zeker met zo'n kort fietsverleden!
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond

pwaverijn
Forum-lid

pwaverijn 21 mei 2014 15:46

SebastiaanHorn schreef: Ik vond het leuk om andere fietsers te ontmoeten. Een paar leuke praatjes gehad tijdens het fietsen.
Mooi verhaal en het was inderdaad gezellig met je crew op de camping!
accepteren kun je leren!

roy73
Forum-lid

roy73 22 mei 2014 06:59

Ook wij hebben meegedaan en zijn met team Stappenbelt specialized 6e en 8e overall geworden. Het was een topweekend, de sfeer was goed, het weer was goed en ook met de resultaten zijn we niet ontevreden. Maar we hadden ook niet gerekend op zo'n sterk deelnemersveld.

Op naar de volgende keer
Specialized Tarmac Sworks SL4, Specialized Sworks ht, Project 346 Basman en een opoefiets.....

Twitter Facebook

sibon
Forum-lid

sibon 22 mei 2014 10:54

@SebastianHorn. Mooi verslag hoor. Bijzonder hoe je van niet op de fiets, direct doorgaat naar 24uur racen als uitdaging ;) Reden jullie in de 'italiaanse shirts'? Vond het mooi om te zien hoe jullie samen als duo (naarmate de tijd vorderde blijkbaar ietsjes verder uit elkaar) over de baan gingen. 100 rondes; daar mag je trots op zijn!

SebastiaanHorn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar SebastiaanHorn 22 mei 2014 11:01

sibon schreef:@SebastianHorn. Mooi verslag hoor. Bijzonder hoe je van niet op de fiets, direct doorgaat naar 24uur racen als uitdaging ;) Reden jullie in de 'italiaanse shirts'? Vond het mooi om te zien hoe jullie samen als duo (naarmate de tijd vorderde blijkbaar ietsjes verder uit elkaar) over de baan gingen. 100 rondes; daar mag je trots op zijn!
Yes; we werden op de baan al de Rogelli's genoemd. Deed ons een beetje denken aan een fout jaren 70 disco-duo, haha.

SebastiaanHorn
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar SebastiaanHorn 04 jun 2014 12:29

Weet iemand of er meer foto's zijn gemaakt dan degene van Chris Schotanus?
Ik heb meerdere fotografen langs de kant zien staan namelijk.

RMB
Forum-lid

Gebruikersavatar RMB 04 jun 2014 18:23

Er staat een aantal foto's op facebook, volgens mij andere dan van Schotanus.
"It never gets easier, you just go faster." ~ Greg LeMond

Plaats reactie