Uurrit topic.. Doe mee en post je record!
Mooi resultaat! Daar wil ik eigenlijk ook naar toe. Hoewel het in een triathlon wel moeilijk is.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Als je in plaats van 1 uur zo'n 4 uur na elkaar met een gemiddelde van net geen 41km/u rondrijd en dan ook nog eens 3 serieuze bergjes overgefietst bent.
Telt dat dan mee?
Tony Martin op 13 juli de tourrit van 170 km gewonnen na een ontsnapping van 155 km waarvan een 60 km solo.
Chapeau.
170 km op 4u09min
Tour de France 2014 etappe 9: De details van de beklimmingen
Naam Gem %
Col de la Schlucht 4,5 %
Col du Wettstein 4,5 %
Côte des Cinq Châteaux 6,1 %
Côte de Gueberschwihr 7,9 %
Le Markstein 5,4 %
Grand Ballon 8,6 %
Telt dat dan mee?
Tony Martin op 13 juli de tourrit van 170 km gewonnen na een ontsnapping van 155 km waarvan een 60 km solo.
Chapeau.
170 km op 4u09min
Naam Gem %
Col de la Schlucht 4,5 %
Col du Wettstein 4,5 %
Le Markstein 5,4 %
Grand Ballon 8,6 %
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Nee, dat telt niet mee want het heeft aan bijna geen van de eisen voldaan. Ik denk ook dat Panzerwagen liever een poging zou doen op een kleiner vlak rondje, en dat hij dan een nog veel beestachtige gemiddelde rijdt.Lcsmet schreef:Als je in plaats van 1 uur zo'n 4 uur na elkaar met een gemiddelde van net geen 41km/u rondrijd en dan ook nog eens 3 serieuze bergjes overgefietst bent.
Telt dat dan mee?
Heeft even geduurd maar vanavond weer eens een ritje gemaakt, precies 1 uur, afstand 36,7 km.
https://www.strava.com/activities/197124270
https://www.strava.com/activities/197124270
mijn solo PR's:
Tijdstrijderscup (April); 40,9 km in 59min 28sec = 41,2 km/h gem.
Monstertijdrit (September); 122,6km in 3u 13min 5sec = 38,0 km/h gem.
Strava KOM in groep is me teveel nepperij, maar snelste solo KOM tijd: 6,6km in 8min 15sec = 48,1 km/h gem.
Tijdstrijderscup (April); 40,9 km in 59min 28sec = 41,2 km/h gem.
Monstertijdrit (September); 122,6km in 3u 13min 5sec = 38,0 km/h gem.
Strava KOM in groep is me teveel nepperij, maar snelste solo KOM tijd: 6,6km in 8min 15sec = 48,1 km/h gem.
-
- Forum-lid
Heb hetzelfde rondje gereden maar had daar toch 2 uur meer voor nodig... maar goed, ff on-topic, ik test mezelf 2-3 x per jaar met een uurtje volle bak op een grotere ronde met wat hoogteverschil. De laatste x reed ik daar 35,2 km per uur over 34 ,6 km. Net geen uur dus maar wel ruim 400 hoogtemeters... zal binnenkort eens een poging wagen binnen de hiergenoemde regels....Lcsmet schreef:Als je in plaats van 1 uur zo'n 4 uur na elkaar met een gemiddelde van net geen 41km/u rondrijd en dan ook nog eens 3 serieuze bergjes overgefietst bent.
Telt dat dan mee?
Chapeau.
170 km op 4u09min
Naam Gem %
Col de la Schlucht 4,5 %
Col du Wettstein 4,5 %
Le Markstein 5,4 %
Grand Ballon 8,6 %
Als aanvulling op de regels.... hoe zit het met tijdritmeuk op de fiets? dat scheelt aanzienlijk natuurlijk? misschien zo eerlijk omdat er bij te zetten?
Ik ga zondag mee doen aan de MTR!
-
- Forum-lid
Vanavond geprobeerd nu een lange week hard werken nog ff 1,5 uur gefietst
En er best trots op niet zo,n hoog gemiddelde misschien maar dat bied potentie
En er best trots op niet zo,n hoog gemiddelde misschien maar dat bied potentie
Virtueel op de Tacx wordt denk ik afgekeurd? Moet zeggen dat ik nog nooit een pogin heb gewaagd, ik zit me te bedenken waar ik veilig hard kan fietsen en niet te veel last heb van verkeer. Vandaar de Tacx vraag Op de tacx is het altijd windstil en je hoeft ook niet vaart te minderen bij bochten. Ik kan me ook voorstellen dat als je een 'rondje' doet met 4 flauwebochten waar je de benen niet stil hoeft te houden, makkelijker is dan een bochtig parcoers. Op de Tacx heb je daar helemaal geen last van.
Dus toch maar de vraag: Is Tacx goed gekeurd?
Ik heb de multiplayer dus ik kan digitaal in een excel file de resultaten weergeven, of een foto maken van het beeldscherm
Dus toch maar de vraag: Is Tacx goed gekeurd?
Ik heb de multiplayer dus ik kan digitaal in een excel file de resultaten weergeven, of een foto maken van het beeldscherm