Giro 2015
-
- Forum-lid HC
Maar wat een ontwettende heb je ook die meteen pozzovivo probeert om te draaien, voor hetzelfde geld brengt ie het genade draaitje toe.
Op basis van het vorige seizoen kun je gerust stellen dat Hofland potentie heeft maar niet genoeg om een hele ploeg voor zich te laten werken, temeer daar die ploeg daar helemaal niet toe in staat is (geen uitgesproken renners voor een sprinttrein). Bovendien weten we helemaal niet of hij daarop zit te wachten, genoeg renners die graag hun eigen plan trekken in een sprint omdat een ploeg die voor je werkt de prestatiedruk verhoogt.Ernie C. schreef:Op basis van vorig seizoen moet je kunnen weten dat Hofland de enige potentiële subtopper is in deze ploeg.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Niets ten nadele van Martijn keizer vandaag zat alleen Kruijswijk voorin in zijn uppie (well done!) . De tweede voor Lotto Jumbo was Keizer op 10 minuten.... dat is toch wel bedroevend....
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Hofland geeft zelf aan alleen Wagner als hulp te hebben gehad, en in de laatste 5km alles alleen.
Etappe van gisteren weinig van meegekregen, filmpje van Pozzovivo zojuist gezien, heftig! Gelukkig lijkt het mee te vallen.
De reactie van Moreno Hofland na zijn tweede plek in de tweede etappe van de Giro d'Italia.'Ik dacht: ik ga hem pakken!'
Bron: http://nos.nl/artikel/2034972-hofland-k ... -giro.html"Ik dacht: ik ga hem pakken! Ik zat perfect in het wiel bij Greipel", analyseert Hofland na afloop. "Toen hij een beetje stil begon te vallen ben ik er gelijk overheen gegaan, maar er zat nog een jongen in mijn wiel (Viviani, red), en hij profiteerde daarvan. Jammer, het mocht helaas niet zo zijn. Maar de beste heeft vandaag gewoon gewonnen."
Last van de warmte
Waar Viviani na zijn overwinning meerdere ploeggenoten bedankte, had Hofland in de slotkilometers nog maar een mannetje over: Robert Wagner. "Hij heeft me tot een kilometer of vijf voor het einde geholpen, daarna moest ik het alleen doen. Normaal komt hij wel verder, maar vandaag had hij een beetje last van de warmte", aldus Hofland.
Etappe van gisteren weinig van meegekregen, filmpje van Pozzovivo zojuist gezien, heftig! Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Laatst gewijzigd door JM_H op 12 mei 2015 08:39, 1 keer totaal gewijzigd.
Was een heel domme actie inderdaad. Allemaal goed bedoeld natuurlijk, maar in het slechtste geval kan dit een leven kosten.wasbeer2006 schreef:Maar wat een ontwettende heb je ook die meteen pozzovivo probeert om te draaien, voor hetzelfde geld brengt ie het genade draaitje toe.
Zelf was ik wel al snel gerustgesteld door het feit dat zijn voetpunten omhoog stonden, is altijd een teken dat de persoon in kwestie bij bewustzijn is. Bij een zware valpartij altijd het eerste waar ik naar kijk.
Schade valt uiteindelijk heel erg goed mee, behalve hersenschudding en enkele lelijke wonden zouden er geen blessures zijn.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Op een gegeven moment wordt iedereen die je 4 uur achtereen over niks hoor lullen irritant denk ikdario schreef:Dat was Schotte, die dat vond, en De Cauwer leek dit maar node toe te geven (maar ik geef toe: ik vind De Cauwers commentaar gewoon altíjd storend en irritant - alleen viel het nu gewoon wat meer op)
Afijn, blij dat Pozzo niet kritiek blijkt!
Wat ik vreemd vond was dat ze op de Belg op een gegeven moment riepen dat het een reanimatie poging was, als je zoiets niet weet moet je je van commentaar onthouden.
't Is een kunst hésjoerdth schreef:Op een gegeven moment wordt iedereen die je 4 uur achtereen over niks hoor lullen irritant denk ik
Ze waren hem aan het beademen, zo leek het (en da's toch een reanimatietechniek?) Nu ja, wat zèg je op zo'n moment? (Een wijsheid die De Cauwer gisteren nog meegaf: "Niets zeggen is iets. Maar iets zeggen is ook iets.")sjoerdth schreef:Wat ik vreemd vond was dat ze op de Belg op een gegeven moment riepen dat het een reanimatie poging was, als je zoiets niet weet moet je je van commentaar onthouden.
Cruijffiaans!
Laatst gewijzigd door dario op 12 mei 2015 12:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Ja en wat nu als hij even weg was en zowat stikte in zijn tong? Dan had iemand niet in moeten grijpen?wasbeer2006 schreef:Maar wat een ontwettende heb je ook die meteen pozzovivo probeert om te draaien, voor hetzelfde geld brengt ie het genade draaitje toe.
Volgens mij breek je met zo'n val niet 1,2,3 je nek/rug, dus kon dit naar mijn mening/inzien prima. Je breekt eerder uitstekende delen, zoals schouders/ellebogen/neus etc.
Tinkoff heeft op papier beste man mee in de kop van de wedstrijd en toch wil men tempo maken.
Mag dan wel een Nederlander zijn in de volgauto, maar dit is gewoon te belachelijk voor woorden.
In het voorjaar een paar straffe stoten gezien op taktisch vlak, maar dit is toch wel het toppunt
Ze zullen dan nog verwonderd zijn dat de tank leeg is in de laatste week zeker ...
Mag dan wel een Nederlander zijn in de volgauto, maar dit is gewoon te belachelijk voor woorden.
In het voorjaar een paar straffe stoten gezien op taktisch vlak, maar dit is toch wel het toppunt
Ze zullen dan nog verwonderd zijn dat de tank leeg is in de laatste week zeker ...
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik vind het ook bizar dat Tinkoff zo hard rijdt in iedere rit. Ze verlammen de koers voor zij die willen ontsnappen, en creeeren zelf de risico's die ze willen vermijden, door een onnodig hoog tempo op te leggen tot aan het 3km punt.
Behalve zelf valpartijen in de hand werken en niet winnen zijn ze vooral een zegen voor sprintersploegen.
ivm Keizer: was het geknoei? Ik herinner me dat er nog renners tegen toeschouwers zijn gebotst (bvb. Armstrong), was dat evenveel geknoei?
Behalve zelf valpartijen in de hand werken en niet winnen zijn ze vooral een zegen voor sprintersploegen.
ivm Keizer: was het geknoei? Ik herinner me dat er nog renners tegen toeschouwers zijn gebotst (bvb. Armstrong), was dat evenveel geknoei?
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Keijzer kan hier geen moer aan doen. Beetje zuur voor hem. Hoop dat hij terug komt.
Tinkoff snap ik tacktisch niet veel van
Tinkoff snap ik tacktisch niet veel van
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O