RIH Project Athena
Hij is mooi strak geworden, maar persoonlijk mis ik in al dit rood/zwarte geweld toch een beetje chroom...
- Vieux chnoque
- Forum-lid
@ Hanz Bé
+1
+1
Vieux Chnoque
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Evite de ramasser une gamelle!
et en cas de crampe: tire la
Ik mis het juist niet: rood frame, zwart met grijs zadel, rode en grijze letters op de zadel- en stuurpen...rood, zwart en grijs zijn heel consequent doorgevoerd in de hele fiets en daar hoeft geen chroom bij....niks meer aan doenHanz Bé schreef:Hij is mooi strak geworden, maar persoonlijk mis ik in al dit rood/zwarte geweld toch een beetje chroom...
Nu ben ik wel zo dat ik het in mijn oneindige goedheid toesta dat iemand een andere mening heeft maar dit is mijn mening. Of moet ik tegenwoordig zeggen: me mening...
- de zwarten
- Forum-lid HC
Ik vind het nog altijd zonde. Had gewoon de originele fiets zo opgebouwd.
Waarom een mooi gelakte RIH verminken, terwijl je nergens nog ziet dat het een RIH is?
Eender welk gelugd frame rood spuiten had hetzelfde (op zich mooie) resultaat opgeleverd.
Waarom een mooi gelakte RIH verminken, terwijl je nergens nog ziet dat het een RIH is?
Eender welk gelugd frame rood spuiten had hetzelfde (op zich mooie) resultaat opgeleverd.
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid
Dank voor alle mooie complimenten. Deze RIH staat nog niet op de FB van Campagnolo, maar wie weet komt dat nog. En @ Tjerk1121, Mooi gezien, je zou een goeie vriend van me kunnen zijn