Bora Ultra 50
En dat ligt (m.i.) toch vooral aan de sterk verbeterde remblokken van de laatste 2-3 jaar.
Ook ik vind mijn Assault uitstekend remmen, in het droog beter dan mijn Fulcrum 7 wielen. In het nat winnen de F7's het vrij gemakkelijk maar de Assault hebben dan ook een onbewerkt remvlak.
Ik heb de Assault al vele duizenden kilometers in het midden- en hooggebergte gebruikt zonder één centje pijn.
Ook ik vind mijn Assault uitstekend remmen, in het droog beter dan mijn Fulcrum 7 wielen. In het nat winnen de F7's het vrij gemakkelijk maar de Assault hebben dan ook een onbewerkt remvlak.
Ik heb de Assault al vele duizenden kilometers in het midden- en hooggebergte gebruikt zonder één centje pijn.
-
- Forum-lid HC
Zijn er inmiddels al prijzen bekend voor de Bora clincher versie?
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- Stuntman Mike
- Forum-lid
Toevallig vandaag over gehad, zowel de prijs als levertijden nog niet bekend. Waarschijnlijk deze of volgende week een update...colnagofreak schreef:Zijn er inmiddels al prijzen bekend voor de Bora clincher versie?
Ultra Two versies gaan € 2200-2300 bij de stunters (Hopmans enz.) volgens Serge.
De One versies rond de €1600.
De One versies rond de €1600.
Italiaanse Racefietsen heeft de 2015 prijslijst van Campagnolo Nederland (ICC) gepubliceerd: (Let wel: dit zijn *advies*prijzen!)
Bora Ultra Two / Bora Ultra 35 clincher: € 2.799
Bora One / Bora One 35 clincher: € 1.909
vergelijk het met de *advies*prijzen van de tubulars:
Bora Ultra Two / Bora Ultra 35 tubular: € 2.579
Bora Ultra 80 tubular: € 2.879
Bora One / Bora One 35 tubular: € 1.689
Bora Ultra Two / Bora Ultra 35 clincher: € 2.799
Bora One / Bora One 35 clincher: € 1.909
vergelijk het met de *advies*prijzen van de tubulars:
Bora Ultra Two / Bora Ultra 35 tubular: € 2.579
Bora Ultra 80 tubular: € 2.879
Bora One / Bora One 35 tubular: € 1.689
Reifentyp: Schlauchreifen is dus Tubkes, Draadbanden zag ik er nog niet staan.
YFood !!!
-
- Forum-lid
Tubes 2015 model 1349,00 euro
http://www.bike-palast.com/Rennrad/Lauf ... param=bora
Zelf heb ik hier in 2011 een setje Bora One's voor tubes voor rond de 1200 gekocht, prima internetwinkel
http://www.bike-palast.com/Rennrad/Lauf ... param=bora
Zelf heb ik hier in 2011 een setje Bora One's voor tubes voor rond de 1200 gekocht, prima internetwinkel
-
- Forum-lid
Vergeet niet om even (actief) lid te worden van weightweenies, hetgeen je wordt door tenminste 10 berichten over een periode van 30 dagen gepost te hebben, die mensen krijgen namelijk automatisch 5% korting in de Starbike winkel en dat is in die geval toch weer zo'n 117 euro.
Starbike: Goede winkel, snelle levering en goede/snel reagerende klantenservice.
Starbike: Goede winkel, snelle levering en goede/snel reagerende klantenservice.