JPAR schreef:Oef!
Jahaaa. En dat op de vroege zondagmorgen...
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
JPAR schreef:Oef!
Helemaal mee eens. Wij maken bijna alles zelf. Hebben een eigen tuintje waar we veel vanaf halen. En dat proef je ook echt in alles door!Gastheerg schreef:Ik vind het altijd een grote plus als mensen NIET weten wat kapsalon is
Eten krijgt in Nederland veel te weinig of juist verkeerde aandacht. Ik vind het leuk om hele ingewikkelde dingen te knutselen in de keuken maar er zijn zoveel simpele smakelijk en vooral PURE dingen te maken.
Wat kost het nu voor moeite om op je vrije dag even een brood te bakken?
Niet met een machine maar zelf even kneden, laten rijzen en de geur van ECHT vers brood die het huis in beslag neemt?
De Bolognesesaus (alles zelf verse gesneden) voor vanavond staat al op. Straks ergens foto's maken en daarna verse pasta (tagliatelle want dat eet je traditioneel bij deze saus) draaien. Weten wat je eten en maximaal invloed op een smakelijk eindresultaat.
On topic: kreeg bij de Jumbo een gratis appeltaart. Die zet ik morgen op de zaak wel naast de koffiemachine. ZIjn vast mensen die het lekker gaan vinden.
Een patatje bouwafval...Supergrover schreef:Ze noemen het een gerecht.....JPAR schreef:Kapsalon?
Ik had voor vanavond al "schotse tiramisu" gemaakt anders was DAT appeltaart een mooie optie voor een dessert geweesthetfietsertje1958 schreef:Is dit iets voor je Gastheerg? : http://www.deliciousmagazine.nl/2014/05 ... more-12507
Helemaal mee eens. Ik viel deze week bijna van mijn stoel toen een collega vertelde wat hij "kookte". Voorgeschilde aardappels, met witte bonen in tomatensaus uit een pot en voorgedraaide gehaktballen. En dat is dan geen noodoplossing, maar lekker en de standaard. Dat kan je toch geen koken noemen?Gastheerg schreef:
Eten krijgt in Nederland veel te weinig of juist verkeerde aandacht. Ik vind het leuk om hele ingewikkelde dingen te knutselen in de keuken maar er zijn zoveel simpele smakelijk en vooral PURE dingen te maken.