Zwift Island, game / digitale fietswereld / indoor training
- opperhoofd
- Forum-lid
Garmin mount, zo een die voor het stuur zit.
Oude Android smartphone met een hardcase.
Op de hardcase een bewerkte garmin 705 convertor gelijmd.
Het ziet er zo uit:
Muziek luister ik van de smartphone als ik oordopjes gebruik.
Oude Android smartphone met een hardcase.
Op de hardcase een bewerkte garmin 705 convertor gelijmd.
Het ziet er zo uit:
Muziek luister ik van de smartphone als ik oordopjes gebruik.
wielracer schreef:Kreeg een duimpje van Soap zag ik net, maar hoe doen jullie dat tijdens het fietsen?
Dat gedoe met de telefoon app erbij is wat lastig tijdens het fietsen.
Ik heb ook een telefoon of tab bij de hand, meestal op mijn bureau liggen.
Maar de oplossing van opperhoofd is misschien ook wel een aardige.
Hoe heb je die free trail geactiveerd? Kan dat nergens terug vinden en heb ook een premium bij strava.ruudbosch schreef: Maar de eerste ervaring met Zwift is positief. Heb nog door Strava Premium 2 maanden proef daarna eens kijken of ik een abbo neem...
Inderdaad. Ik heb nog geen betalingsgegevens in hoeven vullen. Gewoon account voor Zwift aanmaken en je Strava Premium account eraan koppelen in Zwift.Soap schreef:Hoef je niet expliciet te activeren, je moet wel je Strava account koppelen aan Zwift. Dan laadt hij automatisch je ritten op naar Strava en krijg je dus de 2 maanden gratis.
Hier in Zwift; J. a' Campohoedinie schreef:gaan er vanavond nog mensen fietsen? Wil eigenlijk wel eens proberen hoe het is om in een groep te fietsen in Zwift.
mijn naam: A. Maters
Strava; Jos aCampo
Een keertje met een groepje is wel leuk
- opperhoofd
- Forum-lid
Ik zag je nog fietsen Soap. Je had al iets van 60 km toen ik begon en haalde me in.
Aan het einde van het 2e rondje zag ik je een keer binnen de minuut. Even aanzetten maar... verdwenen... waarschijnlijk stopte je net
Aan het einde van het 2e rondje zag ik je een keer binnen de minuut. Even aanzetten maar... verdwenen... waarschijnlijk stopte je net