Forumrit Zuid-Holland, De Alblasserwaard, zaterdag 16 oktobe
[quote="andromeda"]Kunnen we daar een fully loaded KFC box in goed houden voor als we terug zijn? [/quote]
Want kip is gezond!!
@danny: haha, ik zat ook al te kijken... Ach, er zit een kroeg op 100 meter met een grote parkeerplaats, dus wellicht verleg ik de start iets Mijn huis en koelkast lijken inderdaad wat te klein te worden. Dat is een goed teken overigens, gezien de animo. Ik ga zaterdagochtend vast even de route voorfietsen. Mocht er iemand zin hebben mee te fietsen, pm me
Want kip is gezond!!
@danny: haha, ik zat ook al te kijken... Ach, er zit een kroeg op 100 meter met een grote parkeerplaats, dus wellicht verleg ik de start iets Mijn huis en koelkast lijken inderdaad wat te klein te worden. Dat is een goed teken overigens, gezien de animo. Ik ga zaterdagochtend vast even de route voorfietsen. Mocht er iemand zin hebben mee te fietsen, pm me
[quote="Ace1978"]Want kip is gezond!! [/quote]
[quote="andromeda"]Precies, dat heb ik toch weer geleerd (..)[/quote]
Zolang je er niet overheen fietst wellicht...
[quote="andromeda"]Precies, dat heb ik toch weer geleerd (..)[/quote]
Zolang je er niet overheen fietst wellicht...
-
- Forum-lid
kip is gezond voor sporters omdat het met hormonen word grootgebracht te veel kip eten kan voor een verhoging van het vrouwelijke hormoon oestrogeen zorgen.
verklaard natuurlijk al die geschoren beentjes
maar mijn vrouw en ik gaan morgen alvast maar op trainingskamp ''met geschoren beentjes''richting het gardameer ,
Tot ziens op 16 okt
verklaard natuurlijk al die geschoren beentjes
maar mijn vrouw en ik gaan morgen alvast maar op trainingskamp ''met geschoren beentjes''richting het gardameer ,
Tot ziens op 16 okt
trainen als een beest vreten als een dykwerker. http://www.twitter.com/jjberga" onclick="window.open(this.href);return false;
[quote="chrissiewizzie"]Het fietsen schiet er de laatste 2 maanden een beetje bij in, maar 16 oktober kan ik wel weer in vorm zijn
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. marsman (Marcel)
04. Corniel (Corniel)
05. danthaman (Daniël)
06. Arjan(916)
07. Andromeda (Serge)
08. Michie23 (Michie)
09. Roro 27 (Roderick
10. Charite (Peter)
11. Rory
12. Bontempi56 (John)
13. Danny1407 (Danny)
14. tarmackiller (jordie)
15. Prjz
16. Lancev7 (Jip)
17. johanandijk (Johan)
18. Bruco (Ruben, ovb cross-wedstrijden)
19. FWR (Ferdinand)
20. Chrissiewizzie (Chris)[/quote]
Even mijn naam erbij gezet, dat vraagteken staat natuurlijk niet.
01. Ace1978 (Elard)
02. Japie Carbon (Jaap)
03. marsman (Marcel)
04. Corniel (Corniel)
05. danthaman (Daniël)
06. Arjan(916)
07. Andromeda (Serge)
08. Michie23 (Michie)
09. Roro 27 (Roderick
10. Charite (Peter)
11. Rory
12. Bontempi56 (John)
13. Danny1407 (Danny)
14. tarmackiller (jordie)
15. Prjz
16. Lancev7 (Jip)
17. johanandijk (Johan)
18. Bruco (Ruben, ovb cross-wedstrijden)
19. FWR (Ferdinand)
20. Chrissiewizzie (Chris)[/quote]
Even mijn naam erbij gezet, dat vraagteken staat natuurlijk niet.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
Altijd leuk om alvast parcourskennis op te doen
Om deze tijd van t jaar is het touristische gedeelte bij Kinderdijk wel acceptabel, als t niet al te zonnig is dan is het geen punt om er met een groepje racefietsers te rijden.
Verder een leuk rondje met het merendeel van mn wekelijkse rondjes.
Om deze tijd van t jaar is het touristische gedeelte bij Kinderdijk wel acceptabel, als t niet al te zonnig is dan is het geen punt om er met een groepje racefietsers te rijden.
Verder een leuk rondje met het merendeel van mn wekelijkse rondjes.
Over dat stukje touristisch Kinderdijk twijfelde ik ook nog, maar zoals je zegt: in oktober is het vast niet zo mooi weer als in bv juli en is er wel doorheen te komen met de fiets. Daarbij is het ook maar een klein stukje. Voor mij zijn dit soort rondjes ook meerdere malen per week aan de orde, maar ik hoop met deze route de mensen die niet bij ons uit de buurt komen een beetje een inzicht te geven in hoe mooi het er eigenlijk toch wel is
Wij zijn ook wel eens met een behoorlijke grote groep langs die molentjes gefietst, de voorste fietser hard blazend op een scheidsrechterfluitje en de Japannertjes schieten links en rechts de rietkragen in
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.
[quote="Peterj"]Wij zijn ook wel eens met een behoorlijke grote groep langs die molentjes gefietst, de voorste fietser hard blazend op een scheidsrechterfluitje en de Japannertjes schieten links en rechts de rietkragen in [/quote]
Dat soort gedrag valt voor mij in de categorie 'hufterigheid' en zorgt mijns inziens voor de matige / slechte naam die wielrenners hebben.
Temeer daar er een eenvoudige route is om de toeristen te meiden.
Dat soort gedrag valt voor mij in de categorie 'hufterigheid' en zorgt mijns inziens voor de matige / slechte naam die wielrenners hebben.
Temeer daar er een eenvoudige route is om de toeristen te meiden.