Nieuw: Parijs-Roubaix Cyclo 2011
-
- Forum-lid
Lees verder via deze link:
Welkom in de hel
Inschrijving start 20 december.
Als je naar het inschrijfgeld kijkt, zie je al snel dat dit geen concurrent wordt van de vermaarde teaser van onze forumleden...
Welkom in de hel
Inschrijving start 20 december.
Als je naar het inschrijfgeld kijkt, zie je al snel dat dit geen concurrent wordt van de vermaarde teaser van onze forumleden...
-
- Forum-lid
Ik zie allerlei koppelverkoop voorbij komen via verschillende reisorganisaties. Op één van die sites (http://www.exercycle-tours.com) zie ik 150 euro voor een gegarandeerde startplaats. Is dat nu de reguliere prijs om mee te doen? Ik zie namelijk op de site zelf geen prijs staan of kijk ik er nu overheen?
[quote="Bottecchia"]Ik zie allerlei koppelverkoop voorbij komen via verschillende reisorganisaties. Op één van die sites (http://www.exercycle-tours.com) zie ik 150 euro voor een gegarandeerde startplaats. Is dat nu de reguliere prijs om mee te doen? Ik zie namelijk op de site zelf geen prijs staan of kijk ik er nu overheen?[/quote]
1e 1500 75 euro en 2e 1500 95 euro (zie franstalig).
1e 1500 75 euro en 2e 1500 95 euro (zie franstalig).
-
- Forum-lid
Astenblaft!
-
- Forum-lid
Sterker nog. Ik heb wel eens gehoord dat die stroken er het hele jaar liggen....
[quote="Gijs01"]Roep ik iets geks als ik het volgende zeg?
Het parcours wordt de dag van te voren uitgepijld. Met een beetje mazzel kun je het dus gratis rijden? [/quote]
Maar zo kun je heel veel toertochten wel op een andere dag met je GPS rijden.
Het parcours wordt de dag van te voren uitgepijld. Met een beetje mazzel kun je het dus gratis rijden? [/quote]
Maar zo kun je heel veel toertochten wel op een andere dag met je GPS rijden.
[quote="Walter G"]Als je naar het inschrijfgeld kijkt, zie je al snel dat dit geen concurrent wordt van de vermaarde teaser van onze forumleden...[/quote]
Inderdaad ... volgend jaar gewoon weer mee met de teaser. En dan in 2012 weer voor de volle afstand.
Inderdaad ... volgend jaar gewoon weer mee met de teaser. En dan in 2012 weer voor de volle afstand.
-
- Forum-lid
Voor 1e kerstdag, heb je wat om met je schoonmoeder over te praten: A Sunday in Hell Duurt 1½ uur, veel plezier.
-
- Forum-lid HC
[quote="BianchiSL3"]Voor 1e kerstdag, heb je wat om met je schoonmoeder over te praten: A Sunday in Hell Duurt 1½ uur, veel plezier.[/quote]
Top vanavond even kijken op de Computrainer.
Top vanavond even kijken op de Computrainer.
What makes the boat go faster?