Sirocco
Er zijn trouwens wel zwarte en ook gekleurde oa van schwalbe en Kenda maar de grijze zijn het makkelijkste aan te komen. En nu kan ze gewoon door het huis fietsen . Het is ook echt het enige wat er in deze maat te krijgen is.
Campagnolo Ultra Dork
-
- Forum-lid
Haha! Maar wellicht heb ik nog two tone Conti's liggen... Ik zal morgen 's kijkenErnie C. schreef: nu kan ze gewoon door het huis fietsen . Het is ook echt het enige wat er in deze maat te krijgen is.
Oei, dat zou wel mooi zijn want dat rolt vast beter dan deze hard plastic banden.theodorocampagnolo schreef:Haha! Maar wellicht heb ik nog two tone Conti's liggen... Ik zal morgen 's kijkenErnie C. schreef: nu kan ze gewoon door het huis fietsen . Het is ook echt het enige wat er in deze maat te krijgen is.
Campagnolo Ultra Dork
Goed Marktplaats in de gaten houden maar dan moet je me wel voor zijn want ik wil er ook wel eentje voor de collectie en ik heb dezelfde maat nodig .wotan schreef:Mooie Fiets, had ik maar zo'n stalen Sirocco frame in maat 58-60
Het "probleem" bij dit soort op maat gemaakte fietsen is dat mensen er vaak erg aan gehecht zijn en ze niet zo graag weg doen. Er zijn er natuurlijk ook minder van gemaakt dan van een groot merk.
Campagnolo Ultra Dork
Er zijn zelfs roze rolstoelbanden van Kenda:
Helaas alleen in de VS te krijgen. Zwart zijn zeker mooier maar deze banden zaten erbij en zijn gloednieuw dus alleen als ik een duidelijk soepelere band kan vinden ga ik ze vervangen. Ik had al Kenda Kaliente's gevonden, daar heb ik ook nog een tijdje mee gereden en dat beviel best maar voor rolstoelen bleken die bedoeld te zijn voor 15% camber en dan heb je er alleen iets aan als je rondjes blijft fietsen.
De fietsenmaker keek mij in eerste instantie ook raar aan toen ik een om een roze stuurlint vroeg .
Dank voor alle positieve reacties! de kleine meid leest ze vol trots!
Helaas alleen in de VS te krijgen. Zwart zijn zeker mooier maar deze banden zaten erbij en zijn gloednieuw dus alleen als ik een duidelijk soepelere band kan vinden ga ik ze vervangen. Ik had al Kenda Kaliente's gevonden, daar heb ik ook nog een tijdje mee gereden en dat beviel best maar voor rolstoelen bleken die bedoeld te zijn voor 15% camber en dan heb je er alleen iets aan als je rondjes blijft fietsen.
De fietsenmaker keek mij in eerste instantie ook raar aan toen ik een om een roze stuurlint vroeg .
Dank voor alle positieve reacties! de kleine meid leest ze vol trots!
Campagnolo Ultra Dork
Mooi geworden hoor! Mijn oudste dochter begint er ook steeds meer naar te neigen om mee te willen. Hoe oud is jouw dochter?
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
Ok. Die van mij wordt in september 8. Vind het moeilijk om te bepalen wat voor maat en of ze het ook echt leuk vindt als ik er een aanschaf.
Basso Astra - Wilier Gran Turismo - http://www.dvn.nl/
-
- Forum-lid
Ernie C. schreef:Oei, dat zou wel mooi zijn want dat rolt vast beter dan deze hard plastic banden.theodorocampagnolo schreef:Haha! Maar wellicht heb ik nog two tone Conti's liggen... Ik zal morgen 's kijkenErnie C. schreef: nu kan ze gewoon door het huis fietsen . Het is ook echt het enige wat er in deze maat te krijgen is.
Jammer, ze zijn 23-571 (26 x 1). Ik heb ook nog een zwikkie 25-559 liggen maar da's niks speciaals