Snelheid zegt niets over je getrapte wattage.anniversary schreef:De cadans klopt (garmin cadanssensor is verwijderd),wattage meting zal ook wel kloppen,ik rij nog maar net met de vermogensmeter en begin te beseffen dat je wel heel hard moet fietsen op vlakke wegen om een behoorlijk wattage te halen
Stages Powermeter
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Vermogen.
Ik ga zo even een kilometrage fietsen, nadat ik een bepaald litrage koffie heb genuttigd.
Hallo Stages gebruikers. ik ben benieuwd welke computer jullie gebruiken voor het registreren van de waarden die de stages zendt. Met name ook benieuwd naar het opname interval wat jullie instellen. Ik heb zelf bij elke rit wel last van een piek die ik niet kan verklaren- soms wel bij viaduct of schakelactie, maar de uitslag is veel te hoog-. Zeg maar van 250w naar 750 en meer. Herkennen jullie dat? Het maakt de grafieken moeilijk te lezen.
Gazelle Trendy 7 speed, RVS velgen
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Even een andere vraag waar ik enige tijd geleden op internet al naar het antwoord heb gezocht maar in mijn optiek geen eenduidig/duidelijk antwoord kon vinden.
Ik plaats de vraag maar in dit Stages topic al zal het principe hetzelfde zijn voor andere vermogensmeters. Ik heb echter een Stages.
Als je een zero-offset calibratie uitvoert (ik doe dat zowel via de Stages Android applicatie als ook met mijn Cateye CC-GL51 Stealth evo+ met deze laatste altijd aangezien ik daar mee fiets), zet dat dan iets op de Stages zelf of is het puur om de fietscomputer de waarde van de Stages op te slaan als 'baseline'.
Andere optie is natuurlijk dat de Stages de zero-offset wederom gaat bepalen, bewaard en tevens naar de computer stuurt.
Met andere woorden. Als ik een zero-offset calibratie uitvoer met de Stages Android applicatie dan moet ik het alsnog doen met mijn Cateye CC-GL51 Stealth evo+ doen of niet aangezien ik daar mee rijd.
p.s. Mocht iemand het antwoord weten en tevens bronnen weten dan graag vermelden.
Ik plaats de vraag maar in dit Stages topic al zal het principe hetzelfde zijn voor andere vermogensmeters. Ik heb echter een Stages.
Als je een zero-offset calibratie uitvoert (ik doe dat zowel via de Stages Android applicatie als ook met mijn Cateye CC-GL51 Stealth evo+ met deze laatste altijd aangezien ik daar mee fiets), zet dat dan iets op de Stages zelf of is het puur om de fietscomputer de waarde van de Stages op te slaan als 'baseline'.
Andere optie is natuurlijk dat de Stages de zero-offset wederom gaat bepalen, bewaard en tevens naar de computer stuurt.
Met andere woorden. Als ik een zero-offset calibratie uitvoer met de Stages Android applicatie dan moet ik het alsnog doen met mijn Cateye CC-GL51 Stealth evo+ doen of niet aangezien ik daar mee rijd.
p.s. Mocht iemand het antwoord weten en tevens bronnen weten dan graag vermelden.
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock