2015 model gekregen ipv 2014. Moet ik blij zijn of niet?
Helemaal mee eens.Lcsmet schreef:Top.bram82 schreef:Nou, fijne discussie is hier ontstaan,
Ik heb de eerste 100km op de nieuwe fiets erop zitten en eerlijk gezegd zou ik niet weten waarom ik die 39 nodig zou hebben. Ik heb tot nu toe alleen maar het 50 blad gebruikt en daarmee is het bereik meer dan voldoende.
En voor diegenen die maar niet kunnen stoppen met de voor- en nadelen van een triple versus compact of dubbel tegen elkaar uit te spelen is er een ander topic
=> FAQ: Dubbel, triple of toch compact?
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
Laat ik nu toch begrepen hebben dat de vraag ging over het feit of het erg was dat hij geen triple had.Sebo schreef:Helemaal mee eens.Lcsmet schreef:En voor diegenen die maar niet kunnen stoppen met de voor- en nadelen van een triple versus compact of dubbel tegen elkaar uit te spelen is er een ander topic
=> FAQ: Dubbel, triple of toch compact?
Inmiddels is het dus wel duidelijk dat TS er in ieder geval vrede mee heeft.
Dat had je goed begrepen; en daar heeft hij ook van meerdere kanten advies gehad. (waarvoor hulde). Alleen het gekrakeel wat er achteraan kwam had hij vast niet zien aankomen.Jans schreef:Laat ik nu toch begrepen hebben dat de vraag ging over het feit of het erg was dat hij geen triple had.Sebo schreef:Helemaal mee eens.Lcsmet schreef:En voor diegenen die maar niet kunnen stoppen met de voor- en nadelen van een triple versus compact of dubbel tegen elkaar uit te spelen is er een ander topic
=> FAQ: Dubbel, triple of toch compact?
Inmiddels is het dus wel duidelijk dat TS er in ieder geval vrede mee heeft.
Als ik een topic zou starten; en forumleden zouden een "discussie" starten zoals hier gebeurde, zou ik afhaken.
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
De vraag van TS was heel legitiem, maar als er dan reacties komen in de trend van: "wat een kul die triple, met een dubbel (of compact) kom je overal, dan mag er geen tegengas komen van "ervaringsdeskundigen" met een ander idee?
Dan had je TS beter direct kunnen zeggen: kijk maar naar dat topic.
Ik weet het, dit roept zo maar weer een andere discussie op, terwijl de TS gelukkig is met zijn fiets
Dan had je TS beter direct kunnen zeggen: kijk maar naar dat topic.
Ik weet het, dit roept zo maar weer een andere discussie op, terwijl de TS gelukkig is met zijn fiets
Jans schreef:De vraag van TS was heel legitiem, maar als er dan reacties komen in de trend van: "wat een kul die triple, met een dubbel (of compact) kom je overal, dan mag er geen tegengas komen van "ervaringsdeskundigen" met een ander idee?
Dan had je TS beter direct kunnen zeggen: kijk maar naar dat topic.
Ik weet het, dit roept zo maar weer een andere discussie op, terwijl de TS gelukkig is met zijn fiets
Ik oordeel niet over de deskundigheid van mensen; ik doel meer op fatsoensnormen.
Dit ging een paar keer op het randje, en dat is NIET waar TS om vroeg.
Maar waar hebben we het nog over?
TS is gelukkig met zijn fiets en dat is het belangrijkste!
En dat is ook het laatste wat ik erover zeg!
Training is like fighting with a gorilla....
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!
You don't stop when you're tired...
You stop when the gorilla is tired!!!