Reynolds Strike SLG of FFWD F6R DT240?
Ben ik het wel mee eens ja. De service is super en dan maken die paar tientjes niet zo veel uit. Normaal is er een hoop gesteggel bij garantie in het algemeen bedoel ik dan. Mijn ervaring met Wheeltec is dat je ook na drie jaar nog aan kunt kloppen met je probleem. En dan word het gewoon netjes opgelost.
On topic
Ik ben er uit het wordt Reynolds Strike SLG met WI naven. Heb graag rode naven vandaar dat ik het huismerk niet pak. Nieuwe WI heeft 48 tanden ipv 24 dat heeft voor mij de doorslag gegeven.
On topic
Ik ben er uit het wordt Reynolds Strike SLG met WI naven. Heb graag rode naven vandaar dat ik het huismerk niet pak. Nieuwe WI heeft 48 tanden ipv 24 dat heeft voor mij de doorslag gegeven.
Ik vond de prijs prima, en er werd goed met mij meegedacht, daar werd alle tijd voor genomen.havana schreef:Prijzen bij Wheeltec vallen sowieso niet erg mee.
Ik had zelf gerekend met onderdelenprijzen die ik op het www gevonden had en 50 euro voor het inspaken. De paar tientjes prijsverschil tussen de door mij berekende prijs en de aangeboden prijs ben ik bereid te betalen voor advies en service.
Bovendien heb ik nu de zekerheid dat ik echt een goed gespaakt en strak wiel krijg.
Same here.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
-
- Forum-lid HC
Dat is best wel lekker. ik heb hope 40T en het voelt wat directer aan, had ik niet zo verwacht, want als je het gaat berekenen is het maximaal maar een paar centimeterPI3R schreef:
On topic
Over een spaak kan je uit service oogpunt ook niet moeilijk doen.nijkie schreef:Wheel-tec geeft ook levenslange garantie op spaak breuk.
Zijn de kosten niet 2 tot 4 euro.
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid HC
Klopt idd maar een goede spaker lost eerst een reeks spaken en gaat dan de boel weer netjes op spanning zetten, een slechte vervangt enkel de spaak en dan ben je zo weer terug (gaat dus vaak meer tijd in zitten dan je denkt).
Heb je die wielen nou nog niet besteld dan?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Haha! Helaas nog niet. Als ik ze al had gehad stonden er al opschepfoto's in deze thread, trust me.
Zal wel begin volgend jaar zijn voordat ik echt actie kan ondernemen. Desalniettemin, de keuze voor velgen is gemaakt. Naven zal in overleg met de beoogde wielbouwer gebeuren.
Fijn om goed advies te hebben gekregen op dit forum. Zonder het internet (lees; jullie hulp) zou ik nu mogelijk voor een setje fabrieks FFWD's of ZIPP's gekozen hebben.
Not that there's anything wrong with that,...
Zal wel begin volgend jaar zijn voordat ik echt actie kan ondernemen. Desalniettemin, de keuze voor velgen is gemaakt. Naven zal in overleg met de beoogde wielbouwer gebeuren.
Fijn om goed advies te hebben gekregen op dit forum. Zonder het internet (lees; jullie hulp) zou ik nu mogelijk voor een setje fabrieks FFWD's of ZIPP's gekozen hebben.
Not that there's anything wrong with that,...
Fabrieks FFWD's?
Ik denk dat je het merk nu iets tekort doet. Deze wielen worden ook handgebouwd en de service is meer dan goed. Zeer korte communicatielijnen, je wordt snel geholpen en mocht je al zelf een financiële bijdrage moeten leveren aan een reparatie, dan vallen de prijzen erg mee! Kortom, laagdrempelig voor een mondiaal merk.
Geen aandelen in FFWD, wel 2 wielsets van hen
Ik denk dat je het merk nu iets tekort doet. Deze wielen worden ook handgebouwd en de service is meer dan goed. Zeer korte communicatielijnen, je wordt snel geholpen en mocht je al zelf een financiële bijdrage moeten leveren aan een reparatie, dan vallen de prijzen erg mee! Kortom, laagdrempelig voor een mondiaal merk.
Geen aandelen in FFWD, wel 2 wielsets van hen