Parijs-Roubaix 12 juni 2016 (VCR)
Een rit die ruim 200km verder de finish heeft dan een toertocht waar je niet verder van "huis" komt dan 60km is toch een ander ding. NOg los van de kasseien.renec schreef:Het lijkt wel of we gaan survivalen .
I LOVE PORT!!!!!!!!!!!!!!!!! Zoetemelk (en velen weten dit niet) is een keer vierde geworden. Een keer of 8 uitgereden en meestal rond plek 20-25.renec schreef:Nu eerst de fles Port leeg maken en rusten..als Zoetemelk
De TomTom ingesteld voor m'n lief met de basis-stops:
![Afbeelding](https://scontent.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/r270/13428642_10207799796126457_1503127384497057466_n.jpg?oh=9b2c20d60516e1b436ba107f02579150&oe=57D75947)
Op dit moment is het wat uitgedund maar er staan er wel eens 50 plusDelange63 schreef:.
Port heb ik niet in huis, dan maar een goede single malt......
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Laphroaig, Caol Ila, Ardbeg, Lagavulin zijn natuurlijk wel echte kassei whisky's
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Als er iemand gratis in een hotel dichtbij wil zitten mogen ze mij mailen. Ik heb besloten toch niet te gaan.
Mailen kan naar fokkensf@gmail.com
Mailen kan naar fokkensf@gmail.com
@TumTumTum: foto heb ik ook gemaakt dat ik daar met jouw was
@Ferry: jammer! Teaser later deze zomer?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
@Ferry: jammer! Teaser later deze zomer?
Startnummer gehaald en even kijken bij de eerste strook. Dat is Troisville. Bizar hoe goed deze strook erbij ligt
Of dat morgen ook zo is![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Of dat morgen ook zo is
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ben inmiddels thuis. Was een behoorlijke snelle maar ook de zwaarste. Met het voorste groepje de eerste stenen op maar dei gasten reden eigenlijk te hard voor me. Daarna 140km solo want uit de achtergrond kwam niet veel.
Dat viel smerig tegen want de wind was toch niet onze vriend vandaag.
Tegen een bekende aangelopen en de finale samen gedaan. Niet kop over kop maar lekker babbel, babel voor mentale steun. Voor je het weet ben je dan weer een flink stuk verder.
Fiets ziet er niet uit want met name in het begin heel veel blubber op de kasseien. 1 keer lek maar met 5 bar en ruim 90kilo (ook nog een stalen retro fiets,) is dat ook wel de grens opzoeken.
Geen blaren en geen regen. Dat laatste is niet helemaal waar. Werkelijk toen ik over de streep fietste begon het te druppelen wat vrij snel overging in een heftige hoosbui.
Op dit moment zitten er nog mensen op het parcours en hopelijk wordt het niet te nat.
Ergernis van de dag: 80% chicken-run in het bos..................................zelfs met de MTB???
Ik zal kijken of en nog wat plaatjes zijn die de moeite zijn.
Tegen een bekende aangelopen en de finale samen gedaan. Niet kop over kop maar lekker babbel, babel voor mentale steun. Voor je het weet ben je dan weer een flink stuk verder.
Fiets ziet er niet uit want met name in het begin heel veel blubber op de kasseien. 1 keer lek maar met 5 bar en ruim 90kilo (ook nog een stalen retro fiets,) is dat ook wel de grens opzoeken.
Geen blaren en geen regen. Dat laatste is niet helemaal waar. Werkelijk toen ik over de streep fietste begon het te druppelen wat vrij snel overging in een heftige hoosbui.
Op dit moment zitten er nog mensen op het parcours en hopelijk wordt het niet te nat.
Ergernis van de dag: 80% chicken-run in het bos..................................zelfs met de MTB???
- AmstelGoldRaas
- Forum-lid
Leuk, ik kijk al uit naar de plaatjes! Respect als je zo'n loeizware tocht kunt volbrengen.Gastheerg schreef:Ben inmiddels thuis. Was een behoorlijke snelle maar ook de zwaarste. Met het voorste groepje de eerste stenen op maar dei gasten reden eigenlijk te hard voor me. Daarna 140km solo want uit de achtergrond kwam niet veel.
En wat die chicken-run betreft: waarom doen dat soort mensen in godsnaam aan P-R mee? Je gaat bij de Marmotte de beklimmingen toch ook niet per auto doen?