Project Time VXR
Stuurpen gearriveerd
Mooi project wordt het - ik ben het sinds het begin aan het volgen. Qua kleurstelling zou ik het origineel houden of anders iets stijlvols zoals : Baum ; Pegoretti Responsorium. Stuurpen ziet er in ieder geval stukken beter uit - alleen de crank nog even vervangen door deze 2002 first series carbon Record.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Weer vorderingen gemaakt.
Alleen nog wachten op de Jagwire remblokhouders voor de voorrem. Ik had (oliedom) slechts één set besteld.
Even dacht ik een forse teleurstelling te moeten verwerken, de rechter shifter wilde namelijk niet werken. Bleek dat er een stukje rubber van de hood de getande ring blokkeerde. Dat was gelukkig snel opgelost. Dank @chrizziewizzie voor de hulp.
Alleen nog wachten op de Jagwire remblokhouders voor de voorrem. Ik had (oliedom) slechts één set besteld.
Even dacht ik een forse teleurstelling te moeten verwerken, de rechter shifter wilde namelijk niet werken. Bleek dat er een stukje rubber van de hood de getande ring blokkeerde. Dat was gelukkig snel opgelost. Dank @chrizziewizzie voor de hulp.
Laatst gewijzigd door havana op 08 jul 2016 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
chrizziewizzie wordt een heuse forumoudstehavana schreef:Dank @chrizziewizzie voor de hulp.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
je moet helemaal niets natuurlijk maar thanks!