Hoeveel racefietsen heb je?
Ik heb er twee, een zomerfiets en een winter/reservefiets. Die laatste is momenteel mee naar Italië, waar ik nu verblijf.
Ik heb vorige week een nieuwe winterfiets gekocht dus de oude zal uit elkaar worden gehaald en verkocht worden.
Ik heb vorige week een nieuwe winterfiets gekocht dus de oude zal uit elkaar worden gehaald en verkocht worden.
Ik vind het raar om een aparte fiets voor de winter te kopen: als die vuil wordt moet je hem toch ook poetsen?
Zelf heb ik er twee: mijn oude (uit 1999; staat nu op de rollen) en mijn huidige (uit 2006). En van nummer drie blijf ik nog even dromen: da's me voorlopig genoeg.
Zelf heb ik er twee: mijn oude (uit 1999; staat nu op de rollen) en mijn huidige (uit 2006). En van nummer drie blijf ik nog even dromen: da's me voorlopig genoeg.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Nee dus.dario schreef:{....}kopen: als die vuil wordt moet je hem toch ook poetsen?
regelmatig olie op de ketting en waar je verder maar op wilt smeren. Ik was mijn vuil weer-fiets een paar keer per jaar.
Een fiets voor vuil weer is een overbodige constructie voor verkrampte zielen; dat wel ja..
- Wolfhound32
- Forum-lid
Heb er ook maar 1.
Die wordt overigens behoorlijk intensief gebruikt. Het hele jaar door, weer of geen weer. Een extra "mooi weer" fiets staat dan ook wel op het verlanglijstje. Een fiets waar je écht zuinig op kunt zijn. Maar ja, de Postcode-loterij is hier nog niet in de straat geweest.
Die wordt overigens behoorlijk intensief gebruikt. Het hele jaar door, weer of geen weer. Een extra "mooi weer" fiets staat dan ook wel op het verlanglijstje. Een fiets waar je écht zuinig op kunt zijn. Maar ja, de Postcode-loterij is hier nog niet in de straat geweest.