Garmin 1000 vs Wahoo Elemnt GPS
Hier heb ik m'n Edge 520 vandaan. Besteld via internet.. Werd snel verzonden en was goed verpakt. Kan je meteen de K-Edge XL mount me bestellenR NIjs schreef:Bij Deltabikes.nlsnowkrash schreef:Welke winkel/site ook alweer?
Daar bieden ze de Garmin 1000 aan voor 389 euro.
-
- Forum-lid HC
Mooi om te zien dat de Wahoo ook liefde krijgt van zijn gebruikers. Misschien een idee om hier ook een apart topic voor aan te maken? Ik ben benieuwd hoe de ontwikkeling tzt verloopt.
Ik heb een mail gestuurd naar Futurumshop, maar ze zeggen dat het apparaat al dusdanig scherp geprijs is dat ze niet verder kunnen zakken met de prijs. Toch 40 euro duurder dat Delta, maar ook 20 euro duurder dan Mantel....Lcsmet schreef:Als je een mailtje stuurt naar Futurum met de "aanbieding van de concurrentie" dan krijg je dikwijls een tegenaanbod met een , tegenwoordig weliswaar heel lichte aangepaste lagere prijs, maar wel heel dikwijls 5 jaar waarborg.havana schreef:Gewoon bestellen bij een gerespecteerde partij. Scheelt een hoop gedoe bij garantie enz. Bijvoorbeeld Mantel, Coolblue of Futurum. Die paar tientjes dan voor lief nemen.
Zo heb ik bij Futurum mijn 1000 aangeschaft.
Door dit topic ook gaan twijfelen.
Ik verwacht met de 1000 8 uur een gpx na te kunnen rijden.
Zo te lezen is bij de wahoo met 5 uurtjes de batterij leeg ?
Het zwart/wit scherm en de afleesbaarheid is voor mij een reden om voor de wahoo te gaan.
Of valt het verschil in afleesbaarheid wel mee ?
Het zwart/wit scherm en de afleesbaarheid is voor mij een reden om voor de wahoo te gaan.
Heb geen Wahoo, maar de afleesbaarheid van de 1000 is prima nooit moeite mee gehad heb hem al 2,5 jaar.brutus schreef:Door dit topic ook gaan twijfelen.
Als je de 1000 goed insteld gaat hij wel 12 uur mee
Ik vind de 1000 een top apparaat, die voorsprong wat Garmin heeft zal Wahoo nog wel een hele tijd over doen om dat in te halen. Als ik zie wat de prijs van zo een Wahoo is dan was mijn keuze makkelijk... De Garmin 1000 dus
YFood !!!
Ik denk dat veel mensen de afleesbaarheid vergelijken met de Garmin 8-serie. En in dat geval hebben ze waarschijnlijk gelijk. Het scherm van de 1000 is echter stukken beter dan van de 8-serie.
De Element is voor alsnog geen Garmin-killer maar met de ervaring die ze nu opdoen sluit ik niet uit dat hun volgende computer dat wél wordt.
De Element is voor alsnog geen Garmin-killer maar met de ervaring die ze nu opdoen sluit ik niet uit dat hun volgende computer dat wél wordt.
Heb alleen ervaring met de etrex30x, die afleesbaarheid laat te wensen over.
De afleesbaarheid van de tripy2 die we op de motor gebruikten was subliem (zwart/wit), vandaar.
De 1000 kan ik testen, zal t dan wel zien.
Bedankt voor de info !
De afleesbaarheid van de tripy2 die we op de motor gebruikten was subliem (zwart/wit), vandaar.
De 1000 kan ik testen, zal t dan wel zien.
Bedankt voor de info !