"Goedkope" Specialized, moeilijke keuzes.
Zit inderdaad dicht bij. Ik heb ze een mailtje gestuurd. Kan niet eerder dan vrijdagavond heen.Karl66 schreef:Maar als je bij Egberts bent geweest, dan zit bikes4you ook om de hoek en daar hebben ze als specialized dealer over het algemeen wel het nodige 2e hands staan.
Biking is Living!
Nou, door een financiële meevaller wordt het toch een nieuwe. Een Allez comp van 2026. Dit met de afweging dat de prijs verschillen tussen nieuw en gebruikt relatief klein zijn. Daarom denk ik dat dit een betere keus is. Allemaal bedankt voor jullie inbreng
Biking is Living!
Dat is wel een hele nieuwe! Ik wist niet dat ze het model uit 2026 nu al leverde. Wat voor groep zit er op? Een 14-speed draadloze electronische groep met automatische versnelling? En de hamvraag: is de schijfrem doorgebroken?scoloo schreef:Nou, door een financiële meevaller wordt het toch een nieuwe. Een Allez comp van 2026. Dit met de afweging dat de prijs verschillen tussen nieuw en gebruikt relatief klein zijn. Daarom denk ik dat dit een betere keus is. Allemaal bedankt voor jullie inbreng
o'7o
-
- Forum-lid
Vast een zelfdenkende schijfrem die de hoogte laagte kan berekenen en zo de juiste dosis kan geven om te remmen.
Hahaha ja klopt. Ze zijn hun tijd ruim voor!Douglas schreef:Dat is wel een hele nieuwe! Ik wist niet dat ze het model uit 2026 nu al leverde. Wat voor groep zit er op? Een 14-speed draadloze electronische groep met automatische versnelling? En de hamvraag: is de schijfrem doorgebroken?scoloo schreef:Nou, door een financiële meevaller wordt het toch een nieuwe. Een Allez comp van 2026. Dit met de afweging dat de prijs verschillen tussen nieuw en gebruikt relatief klein zijn. Daarom denk ik dat dit een betere keus is. Allemaal bedankt voor jullie inbreng
Biking is Living!