Olympische spelen 2016
-
- Forum-lid
Precies. Daar zie je ieder jaarr wel een meesterknecht vertrekken om elders kopman te worden.
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
Ik vind de Nederlandse pakjes echt oerlelijk (en ze zijn ook nog eens te kort ). Maar vind dit ook niet echt om naar huis te schrijven...
Goed dames..., we hebben de kledinglijnen weer even door het stof getrokken , over naar de orde van de dag. De voorspellingen... waarbij ik niet vies ben van een beetje chauvinisme.
Wegwedstrijd heren Wout Poels en de tijdrit wordt gewoon door Tom gewonnen.
Wegwedstrijd dames Marianne Vos, maar de tijdrit dames vind ik een lastige... ik denk dat Anna van der Breggen wel een kans maakt op een podium plaats.
Wegwedstrijd heren Wout Poels en de tijdrit wordt gewoon door Tom gewonnen.
Wegwedstrijd dames Marianne Vos, maar de tijdrit dames vind ik een lastige... ik denk dat Anna van der Breggen wel een kans maakt op een podium plaats.
Dan zal ik ook maar een duit in het zakje doen over het design. Ik vind ze dus wel mooi en gelukkig zijn de pijpen niet zo belachelijk lang. Dat vind ik dus lelijk.
Maar mannen die dat lelijk vinden, over een aantal jaar rijden jullie ook weer in kortere broeken.
Maar mannen die dat lelijk vinden, over een aantal jaar rijden jullie ook weer in kortere broeken.
Mijn prognose is dat een outsider wint zoals Tim Wellens of Pantano die relatief vroeg al aanvalt.
Ik verwacht dat door de kleine teams en het beperkte peleton, de wedstrijd niet gecontroleerd kan worden en dat niet te lang gewacht moet worden met aanvallen.
Deze wedstrijden met kleine teams zijn vaak wel erg leuk om naar te kijken.
Ik verwacht dat door de kleine teams en het beperkte peleton, de wedstrijd niet gecontroleerd kan worden en dat niet te lang gewacht moet worden met aanvallen.
Deze wedstrijden met kleine teams zijn vaak wel erg leuk om naar te kijken.
-
- Forum-lid
Het mooist is als vandaag Tim Wellens of Wout Poels zou winnen en dan Tom Dumoulin dinsdag de tijdrit. Dat zou dan twee keer goud zijn voor Limburg.
hup Limburg.
hup Limburg.