Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

Vandaag GEWONNEN.

i-mac

i-mac 02 mar 2017 09:47

Ooit eens meegedaan aan een wedstrijd om als VIP naar Paris-Roubaix te mogen gaan op het Carrefour de l'arbre in het gelijknamige café. Ik had geluk, en mocht mee. Met een bus vanuit Doornik naar de beroemde kasseistrook. In het café kon je ook meedoen aan een wedstrijd op rollen. Dit op een Taxc met computer. Een kort gevarieerd parkoers. En deze wedstrijd heb ik gewonnen. Prijs : als VIP mee naar de aankomst van de Tour in Parijs.

Eerst op de Bateaux Mouches een 7-gangen diner verorberen tijdens een rondvaart op de Seine. Nadien op minder 100 meter van de aankomstlijn mogen genieten van de laatste kilometers van de Tour de France. Ook nog een paar kleine geschenkjes ontvangen, gratis frisdrank, wat broodjes, en fruit. Ook op de terugweg naar Brussel nog eten gekregen.

Zelden zo genoten van de koers. Vooral na de koers als de renners heerlijk ontspannend nog eens langskomen en de tijd maken voor een korte babbel.

ottorongo
Forum-lid

ottorongo 02 mar 2017 21:10

Aangezien je goed ingeburgerd zijt in het wielermilieu, vind ik dit verhaal super verdacht. :?

i-mac

i-mac 03 mar 2017 08:40

ottorongo schreef:Aangezien je goed ingeburgerd zijt in het wielermilieu, vind ik dit verhaal super verdacht. :?
Ik? ingeburgerd? Op welke manier dan wel? Het spijt me, maar je hebt het totaal verkeerd voor. Wel kon ik een paar keren naar de rennerskaravaan voor de start van een koers. Maar dat was telkens omdat we een paar dagen ervoor een renner van een ploeg op spoed binnen kregen.

Daniel1989
Forum-lid

Daniel1989 05 mar 2017 07:53

Afbeelding
Hier de verschuldigde foto. Ik dacht zelf dat ik aan andere foto had gepost maar deze bleek de winnende te zijn.

Drie tags waren er nodig.
# campagnolo
# team lotto soudal
# ridley

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 08 nov 2024 09:48

Even van onder het stof halen...

Maandje geleden een Magicshine licht (heel tevreden over trouwens).

Twee weken geleden een setje team Tudor van Assos.
Krijg ik enkele dagen later een bericht dat m'n maten niet meer voorradig zijn en Assos stelt me een ander setje voor van quasi het dubbele qua waarde. Yes please :mrgreen:

Gisteren berichtje van Ekoi dat ik een Roc d'Azur jersey gewonnen heb.

Het wordt een beetje genant... :oops:
Ik ga binnenkort eens door m'n kledij. Kijken of ik wat kan verkopen of andere gelukkig maken met een shirtje.
2021 Superior X-Road
2023 Atom6 Grava Fast
2021 Orbea Orca

Instagram: @koeroeur

BertL
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar BertL 08 nov 2024 10:03

Mooi man. Mazzelaar.
hun fietsen.

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 08 nov 2024 13:37

En ik won zowat een jaar geleden ook een designwedstrijd van Possenia Cycling. Daarvan is dus ook (eindelijk) een setje onderweg...
#luxeprobleem

Euromillions winnen daarentegen wil maar niet lukken :mrgreen:
2021 Superior X-Road
2023 Atom6 Grava Fast
2021 Orbea Orca

tom de groot
Forum-lid

tom de groot 10 nov 2024 08:46

De meeste van dit soort wedstrijden zijn doorgestoken kaart natuurlijk. Als er geen notaris bij aan de pas komt. Ze kijken onder andere naar je social media bereik in de doelgroep en baseren daar de winnaar op.

Misschien is koeroeur wel heel actief op de socials?

BertL
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar BertL 10 nov 2024 09:14

Win ik daarom nooit wat?
hun fietsen.

koeroeur
Forum-lid

Gebruikersavatar koeroeur 10 nov 2024 09:16

Doorgestoken kaart... Ze bepalen uiteraard gewoon zelf hoe ze die prijs toekennen. En online bereik zal idd wel een bonus zijn.

Bij het Magicshine licht moest je zeggen welk avontuur je met hun licht ging ondernemen. Dan probeer ik daar altijd iets origineels bij te verzinnen.
Een jaar of twee geleden won ik via Grinta een fietsbril door een originele foto te maken waarop hun cover zichtbaar is.
En soms is het gewoon ook geluk natuurlijk.

Ik probeer ook altijd iets online te delen als ik iets win. En soms ook gewoon als ik echt tevreden ben over iets wat ik kocht.
Het kan alleen maar voor wat goodwill zorgen als je hen eens zou nodig hebben.
Zo heb ik van Superior een vervang frame gekregen ook al dachten ze dat het mijn eigen fout was. Ik kreeg van de fietsenmaker te horen dat het vooral was omdat ik hen online veel vermeld. Ik kreeg onlangs ook een T-shirt van hen. En dat deel ik dan ook met plezier even: https://www.instagram.com/p/C_XvqciOszY/
2021 Superior X-Road
2023 Atom6 Grava Fast
2021 Orbea Orca

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 10 nov 2024 10:00

Je bent dus gewoon een influencer? Van mij mag het.

fatmodul
Forum-lid

fatmodul 10 nov 2024 11:17

Goed. Ik en mn naieve zelf stoppen maar met meedoen aan acties nu me het model uitgelegd is :)

Plaats reactie