Project Kermit
De gehele afmontage is zo ongeveer zwart, dus ik ben zeker niet bang voor té groen. Volgens mijn wordt'ie heel vet (en mooi en verantwoord ). Zeker geen spijt iig.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Oordeel zelf
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Wel met groen stuurlintje, heel fout in de ogen van sommigen.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Wolfhound32
- Forum-lid
Ik vind 'm er lekker uitzien.
- Forum-lid HC
Lol, dat is 53-11 zijn eer te na. Die wil ook niet voor aap fietsenKeezx schreef:Jammer, ik hoopte op een project dat Stijlpolitie (i.c. Daniel) zwaar zou afkeuren.
Less is bore
Psst, wie denk je dat hoofd geheime stijlpolitie is?
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
mooi! en eindelijk iets anders (waarom zit je hier nog te tiepen en ben je niet aan het afbouwen @53x11 )
Alleen op een Ebike kan je voor aap zitten.daniel1975 schreef:Lol, dat is 53-11 zijn eer te na. Die wil ook niet voor aap fietsenKeezx schreef:Jammer, ik hoopte op een project dat Stijlpolitie (i.c. Daniel) zwaar zou afkeuren.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
@mr P. Sorry
Ik loop voor nu ff vast: er moet geschuurd en gezaagd worden om de zadelpen in het frame te krijgen (nu iets te dik door de verf), en dat doe ik buiten bij daglicht. Om het bracket vast te draaien heb ik een tweede sleutel nodig, en die moet ik nog lenen van Chris. Dan kan de crank erin en voorderailleur gemonteerd, en kunnen kabels getrokken worden.
Ik loop voor nu ff vast: er moet geschuurd en gezaagd worden om de zadelpen in het frame te krijgen (nu iets te dik door de verf), en dat doe ik buiten bij daglicht. Om het bracket vast te draaien heb ik een tweede sleutel nodig, en die moet ik nog lenen van Chris. Dan kan de crank erin en voorderailleur gemonteerd, en kunnen kabels getrokken worden.
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?