Marmotte Pyrenees 2017
Het was een schuiver, dus de gebruikelijke schade aan QR, zadel en pedaal. Vandaag redelijk lekker kunnen wandelen op Cirque de Troumouse. Wat is het daar mooi. Ik lijk er redelijk vanaf gekomen te zijn en verwacht zondag in NL al weer op de fiets te stappen
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Na 5 uur slaap en 12 uurtjes in de auto, inmiddels ook in de Pyreneeën gearriveerd. Gelijk maar even de Hautacam op gefietst, laatste keer was in 2012. In mijn herinnering was het een grillige en daarom lastige klim.. aan dat beeld hoeft niets te worden bijgesteld.
Gazelle Team TVM \'99
Ik vond hem als enkele klim al taai. De gedachte dat dit de slotklim is maakt me niet vrolijk.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Vandaag de beide zijdes van de Tourmalet verkent. Vooral de laatste 10km vanaf de oostkant hakken er toch behoorlijk in. Daarnaast ook weer eens ondervonden hoe grillig het weer hier in de bergen kan zijn. Van bakken in de zon (33 graden), bibberen in de afdaling (mist/wolken) tot regen op de top.
Gazelle Team TVM \'99
-
- Forum-lid
Het zal een zwoel dagje worden morgen. Hopelijke blijft het onweer weg tot iedereen aangekomen is.
Iemand enig idee hoeveel deelnemers er ongeveer zijn? Merkelijk minder dan in de Alpen natuurlijk.
Iemand enig idee hoeveel deelnemers er ongeveer zijn? Merkelijk minder dan in de Alpen natuurlijk.
-
- Forum-lid
Ik heb een bord zien staan waarop 1700 deelnemers vermeld werd. Uiteraard ovb van daginschrijvingen.
Gefinisht in 8:55, goed voor bejaardengoud (50+). Doel gehaald Maar werkelijk VERSCHRIKKELIJK afgezien. Een van de allerzwaarste cyclo's die ik ooit gereden heb. Finish op Hautacam was een veldslag. Verslag volgt later deze week.
Goedkope startbewijzen voor gran fondo's, bezoek de CycloWorld SHOP
Tolle Leistung!