Wielerseizoen 2017
- robbebopper
- Forum-lid HC
Nee, natuurlijk niet. Daarvoor zijn er ook véél teveel wedstrijden.
Maar Sagan stond vorig jaar wel bij héél veel wedstrijden waaraan hij meedeed op het podium.
Maar nogmaals, je hebt gelijk.
Maar Sagan stond vorig jaar wel bij héél veel wedstrijden waaraan hij meedeed op het podium.
Maar nogmaals, je hebt gelijk.
Ze zullen elkaar veel tegenkomen in de finale, dat staat vast. Maar gelukkig is wielrennen geen exacte wetenschapdaniel1975 schreef:Die twee gaan niet alles winnen dit seizoen
Gisteren heb ik niet gekeken, maar tijdens het fietsen wel geluisterd naar Sporza radio. Blijkbaar heeft Sagan de voorbije maand niet of nauwelijks gefietst. Hij zou een soort hoogtestage gedaan hebben, maar zonder te fietsen. Nog volgens de uitleg op de radio zou hij daardoor nog niet echt op zijn hoogste niveau staan. Ook Van Avermaet was niet in optimale doen na zijn breuk deze winter.
De rest zal zijn borst mogen natmaken als dit allemaal klopt.
Luisteren naar de koers kan zo intens zijn. Zeker als je zelf aan het rijden bent, is dat echt zalig. Bij momenten vergat ik de strakke wind die me parten speelde.
Wat is het toch mooi dat het weer begonnen is!i-mac schreef:Ze zullen elkaar veel tegenkomen in de finale, dat staat vast. Maar gelukkig is wielrennen geen exacte wetenschapdaniel1975 schreef:Die twee gaan niet alles winnen dit seizoen
Gisteren heb ik niet gekeken, maar tijdens het fietsen wel geluisterd naar Sporza radio. Blijkbaar heeft Sagan de voorbije maand niet of nauwelijks gefietst. Hij zou een soort hoogtestage gedaan hebben, maar zonder te fietsen. Nog volgens de uitleg op de radio zou hij daardoor nog niet echt op zijn hoogste niveau staan. Ook Van Avermaet was niet in optimale doen na zijn breuk deze winter.
De rest zal zijn borst mogen natmaken als dit allemaal klopt.
Luisteren naar de koers kan zo intens zijn. Zeker als je zelf aan het rijden bent, is dat echt zalig. Bij momenten vergat ik de strakke wind die me parten speelde.
Zouden ze er met z'n drieën ook zo boven uit gestoken hebben als de overige favorieten niet bij die valpartij hadden gelegen? Natuurlijk horen ze alle drie bij de favorieten, maar het is de vraag of ze er echt zoveel bovenuit steken.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid HC
Die verhalen dat ze niet in topvorm zijn. Deels waar het gaat toch om Rvv en prb. Maar ik denk niet dat het een verschil is bij de toppers. Als de heuvels iets zwaarder worden zet ik mijn geld op Sagan. Maar mooi is zo,n strijd iig.
Van decrest weten we nog niet hoe ze echt zijn. Maar dat waren los van dat feit toch wel de allergrootste favorieten. Ik ben erg benieuwd hoe Stuyven zich ontwikkeld heeft.
Het leukste vond ik gisteren die man na de finish die v avermaat op moets vangen.
Van decrest weten we nog niet hoe ze echt zijn. Maar dat waren los van dat feit toch wel de allergrootste favorieten. Ik ben erg benieuwd hoe Stuyven zich ontwikkeld heeft.
Het leukste vond ik gisteren die man na de finish die v avermaat op moets vangen.
-
- Forum-lid
Dat internationaler doet in deze niet ter zake en is niet meer dan een rare beleving. Want als in het voorbije seizoen bijvoorbeeld Pauwels , Sweeck , Aerts en M.Vanthourenhout resp. een Roemeen , Zweed , Oostenrijker en Slowaak waren dan zouden de uitslagen toch precies eender en de wedstrijden zeker niet meer of minder spannend zijn geweest.robbebopper schreef: Maar, als veldrijden internationaler zou zijn (wat de sport eigenlijk wel verdient), dan zou het ook spannender zijn.
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik weet inmiddels hoe jij tegen dergelijke zaken aan kijkt.
Maar je bent het toch wel met me eens dat je, bij een echte internationale sport, méér toptalenten tegen elkaar kunt laten fietsen?
De wedstrijden zijn ook nu al leuk om te kijken, maar ze worden steevast gedomineerd door een selecte groep renners (dat is altijd al zo geweest). Bij een bredere top zal er meer strijd zijn, en komt het meer aan op pieken op het juiste moment, omdat er meer concurrenten zijn die van een gelijk niveau zijn
Maar je bent het toch wel met me eens dat je, bij een echte internationale sport, méér toptalenten tegen elkaar kunt laten fietsen?
De wedstrijden zijn ook nu al leuk om te kijken, maar ze worden steevast gedomineerd door een selecte groep renners (dat is altijd al zo geweest). Bij een bredere top zal er meer strijd zijn, en komt het meer aan op pieken op het juiste moment, omdat er meer concurrenten zijn die van een gelijk niveau zijn
-
- Forum-lid
Ik versta onder 'internationaler' niet sec dat er meer vlaggetjes op de startlijst staan, maar dat men in andere landen de sport fanatieker en op grotere schaal gaat beoefenen, met de nodige middelen (als in geld ) om talenten te ontplooien.Quarantanove schreef:Dat internationaler doet in deze niet ter zake en is niet meer dan een rare beleving. Want als in het voorbije seizoen bijvoorbeeld Pauwels , Sweeck , Aerts en M.Vanthourenhout resp. een Roemeen , Zweed , Oostenrijker en Slowaak waren dan zouden de uitslagen toch precies eender en de wedstrijden zeker niet meer of minder spannend zijn geweest.robbebopper schreef: Maar, als veldrijden internationaler zou zijn (wat de sport eigenlijk wel verdient), dan zou het ook spannender zijn.
Alleen had jij je dan weer zorgen gemaakt over de continuïteit van uitzenden op de Belg.Quarantanove schreef:Dat internationaler doet in deze niet ter zake en is niet meer dan een rare beleving. Want als in het voorbije seizoen bijvoorbeeld Pauwels , Sweeck , Aerts en M.Vanthourenhout resp. een Roemeen , Zweed , Oostenrijker en Slowaak waren dan zouden de uitslagen toch precies eender en de wedstrijden zeker niet meer of minder spannend zijn geweest.robbebopper schreef: Maar, als veldrijden internationaler zou zijn (wat de sport eigenlijk wel verdient), dan zou het ook spannender zijn.
Hahaha! Ik dacht al dat ik de enige was die er hardop om moest lachen. Zag je 'm rennen met alles wat die in zich had om bij Greg te komenwasbeer2006 schreef:Die verhalen dat ze niet in topvorm zijn. Deels waar het gaat toch om Rvv en prb. Maar ik denk niet dat het een verschil is bij de toppers. Als de heuvels iets zwaarder worden zet ik mijn geld op Sagan. Maar mooi is zo,n strijd iig.
Shut up legs