Gevallen in 2017
Nou ik kan mij nu ook melden in dit topic. Gisteravond een wedstrijd gereden, in de een na laatste ronde gaan er drie renners voor mij onderuit. Ik kan ze niet meer ontwijken, vol in de ankers, voor mij ligt een fiets en ik sla over de kop. Kom vol op mijn rechter schouder terecht. Sleutelbeen gebroken. Afgevoerd met de ambulance, foto's gemaakt en de bevestiging dat het inderdaad het sleutelbeen is. Het is een nette breuk, dus geen operatie. Met rust moet het nu weer helen. Ik baal als een stekker, vorig jaar links gebroken en nu dus rechts.
je bent in ieder geval in evenwicht nu
hier na vorig jaar de linker nu 2,5 maanden geleden ook het rechtersleutelbeen (ja sleutelbeen) ontwricht, maar was wel niet bij het fietsen maar bij het basketbal. Ik ben dus sinds dit jaar ook weer in evenwicht![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
hier na vorig jaar de linker nu 2,5 maanden geleden ook het rechtersleutelbeen (ja sleutelbeen) ontwricht, maar was wel niet bij het fietsen maar bij het basketbal. Ik ben dus sinds dit jaar ook weer in evenwicht
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
-
- Forum-lid
Had je m bijj het borstbeen of bovenop de schouder ontwricht? En hebben ze hem vast gezet met een krammetje of gewoon laten rusten? Wel balen natuurlijk.
Maak joe woar
-
- Forum-lid
Knap dat je je rondje nog hebt gereden. Voor mij was de lol er vanaf geweest.Orlok schreef:Vanmiddag, vertrokken in de regen en na nog geen 5km van huis in een bocht raak ik met de linker pedaal de grond en glij onderuit en kom met het kettingblad tegen een lantaarnpaal tot stilstand. Stuurlint en linkerpedaal beschadigd alsmede de mouw van mijn jas en een gat in de overschoen tegen de regen. Verder schaafwonden op onderarm en dijbeen en natuurlijk een paar dikke plekken - blauwe plekken - van de val op arm, dijbeen en een pijnlijke rib.![]()
![]()
Kon gelukkig daarna wel mijn rondje afmaken.
Dank je, kon gewoon verder fietsen maar daarna hield het er dan ook mee op.Trjero1954 schreef:Knap dat je je rondje nog hebt gereden. Voor mij was de lol er vanaf geweest.Orlok schreef:Vanmiddag, vertrokken in de regen en na nog geen 5km van huis in een bocht raak ik met de linker pedaal de grond en glij onderuit en kom met het kettingblad tegen een lantaarnpaal tot stilstand. Stuurlint en linkerpedaal beschadigd alsmede de mouw van mijn jas en een gat in de overschoen tegen de regen. Verder schaafwonden op onderarm en dijbeen en natuurlijk een paar dikke plekken - blauwe plekken - van de val op arm, dijbeen en een pijnlijke rib.![]()
![]()
Kon gelukkig daarna wel mijn rondje afmaken.
![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Momenteel gaat het al wat beter en heb inmiddels al weer een nieuw stuurlintje gewikkeld maar die middag en avond alsmede de eerste paar nachten waren moeilijk, veel spierpijn en pijn bovenaan mijn dijbeen, ribben etc.
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
beide keren bovenop de schouder (het AC-jointjeFietsen?altijd schreef:Had je m bijj het borstbeen of bovenop de schouder ontwricht? En hebben ze hem vast gezet met een krammetje of gewoon laten rusten? Wel balen natuurlijk.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![Embarrassed :oops:](./images/smilies/icon_redface.gif)
Hmm ja zo kun je het ook bekijken.Drkjv schreef:je bent in ieder geval in evenwicht nu![]()
Even een update. Toestand verslechterde de afgelopen dagen, steeds meer pijn. Uiteindelijk opnieuw op de spoedeisende hulp geweest. Nieuwe foto's gemaakt en botten zijn dermate verschoven dat natuurlijke genezing een te kleine kans van slagen heeft. Volgende week woensdag mag ik alsnog onder het mes voor een plaatje. Dan ben ik echt in evenwicht.
![Crying or Very Sad :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)