Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Gevallen in 2017

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 26 apr 2017 16:56

Balen, maar.... je durft in ieder geval wel! ik ga zelfs in het droog niet zo schuin dat ik met een pedaal tegen de grond kom! (eigenlijk stop ik altijd met trappen als ik de hoek van de bocht ook maar enigszins wantrouw).
Afbeelding

Friso
Forum-lid

Friso 29 apr 2017 13:44

Nou ik kan mij nu ook melden in dit topic. Gisteravond een wedstrijd gereden, in de een na laatste ronde gaan er drie renners voor mij onderuit. Ik kan ze niet meer ontwijken, vol in de ankers, voor mij ligt een fiets en ik sla over de kop. Kom vol op mijn rechter schouder terecht. Sleutelbeen gebroken. Afgevoerd met de ambulance, foto's gemaakt en de bevestiging dat het inderdaad het sleutelbeen is. Het is een nette breuk, dus geen operatie. Met rust moet het nu weer helen. Ik baal als een stekker, vorig jaar links gebroken en nu dus rechts.

Drkjv
Forum-lid

Gebruikersavatar Drkjv 30 apr 2017 11:21

je bent in ieder geval in evenwicht nu ;)

hier na vorig jaar de linker nu 2,5 maanden geleden ook het rechtersleutelbeen (ja sleutelbeen) ontwricht, maar was wel niet bij het fietsen maar bij het basketbal. Ik ben dus sinds dit jaar ook weer in evenwicht :)

Fietsen?altijd
Forum-lid

Fietsen?altijd 30 apr 2017 11:27

Had je m bijj het borstbeen of bovenop de schouder ontwricht? En hebben ze hem vast gezet met een krammetje of gewoon laten rusten? Wel balen natuurlijk.
Maak joe woar

Trjero1954
Forum-lid

Trjero1954 01 mei 2017 13:47

Orlok schreef:Vanmiddag, vertrokken in de regen en na nog geen 5km van huis in een bocht raak ik met de linker pedaal de grond en glij onderuit en kom met het kettingblad tegen een lantaarnpaal tot stilstand. Stuurlint en linkerpedaal beschadigd alsmede de mouw van mijn jas en een gat in de overschoen tegen de regen. Verder schaafwonden op onderarm en dijbeen en natuurlijk een paar dikke plekken - blauwe plekken - van de val op arm, dijbeen en een pijnlijke rib. :x :oops:

Kon gelukkig daarna wel mijn rondje afmaken. :)
Knap dat je je rondje nog hebt gereden. Voor mij was de lol er vanaf geweest.

Orlok
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Orlok 01 mei 2017 14:36

Trjero1954 schreef:
Orlok schreef:Vanmiddag, vertrokken in de regen en na nog geen 5km van huis in een bocht raak ik met de linker pedaal de grond en glij onderuit en kom met het kettingblad tegen een lantaarnpaal tot stilstand. Stuurlint en linkerpedaal beschadigd alsmede de mouw van mijn jas en een gat in de overschoen tegen de regen. Verder schaafwonden op onderarm en dijbeen en natuurlijk een paar dikke plekken - blauwe plekken - van de val op arm, dijbeen en een pijnlijke rib. :x :oops:

Kon gelukkig daarna wel mijn rondje afmaken. :)
Knap dat je je rondje nog hebt gereden. Voor mij was de lol er vanaf geweest.
Dank je, kon gewoon verder fietsen maar daarna hield het er dan ook mee op. :)
Momenteel gaat het al wat beter en heb inmiddels al weer een nieuw stuurlintje gewikkeld maar die middag en avond alsmede de eerste paar nachten waren moeilijk, veel spierpijn en pijn bovenaan mijn dijbeen, ribben etc. :oops:
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless

Keezx
Forum-lid HC

Keezx 01 mei 2017 14:54

Trekt wel weg...
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig

raven14
Forum-lid

Gebruikersavatar raven14 01 mei 2017 15:12

De grond raken met de pedaal? Te snel terug beginnen trappen na een bocht?
Veel succes met het herstel.
Afbeelding

Drkjv
Forum-lid

Gebruikersavatar Drkjv 02 mei 2017 14:51

Fietsen?altijd schreef:Had je m bijj het borstbeen of bovenop de schouder ontwricht? En hebben ze hem vast gezet met een krammetje of gewoon laten rusten? Wel balen natuurlijk.
beide keren bovenop de schouder (het AC-jointje :lol:) en zonder operatie laten rusten, als student natuurlijk extra balen als het rechts is, 3 weken niets kunnen schrijven is best ambetant :oops:

Jac
Forum-lid

Jac 02 mei 2017 15:32

Beterschap allemaal
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs

Friso
Forum-lid

Friso 04 mei 2017 00:00

Drkjv schreef:je bent in ieder geval in evenwicht nu ;)
Hmm ja zo kun je het ook bekijken.

Even een update. Toestand verslechterde de afgelopen dagen, steeds meer pijn. Uiteindelijk opnieuw op de spoedeisende hulp geweest. Nieuwe foto's gemaakt en botten zijn dermate verschoven dat natuurlijke genezing een te kleine kans van slagen heeft. Volgende week woensdag mag ik alsnog onder het mes voor een plaatje. Dan ben ik echt in evenwicht. :cry:

Bredalp
Forum-lid

Bredalp 04 mei 2017 01:33

Dat is balen zeg. Sterkte met het verdere verloop van je herstel.

Plaats reactie