Karl66 schreef:TTT, het probleem is nou net dat dit beeld helemaal niet onjuist is. Er zijn teveel wielrenners die zich, zeker in een groep, als malloten gedragen. Dat jij en ik niet bij die malloten horen verandert daar niks aan. Maar wij worden er wel op aangekeken.
Ik wil niet aangekeken, laat staan ongelukkig gereden worden om iets dat ik niet doe. Ik vind het in geen enkel opzicht opwegen of te rechtvaardigen om dan met je automobiel maar prematuur eigen rechtertje te spelen.
Dit keer kwam ons forumlid nog in de berm ten val, maar de volgende keer? Zijn benen eraf gereden? Misschien moet zoiets dan kennelijk eerst gebeuren voordat dit serieus genomen wordt.
Die klojo's hitsen elkaar op op forums als Geenstijl. Die zijn echt niet gevoelig voor het feit dat ik netjes bij een stoplicht wacht. Ik vind eerlijk gezegd dat dat soort potentiële moordenaars van de weg afgehaald moeten. Maar kennelijk heeft het bij niemand prioriteit, zelfs niet bij mensen die zelf van hun fiets gereden worden.
53x11 schreef:Nou nee. Dit onderwerp zit me vrij hoog namelijk
Ja mij ook. Het enige "geluk" dat ik heb is dat die lijers vaak zo sexistisch zijn dat ze vrouwen nooit als wielrenners zien dus dat ik stukken minder kans loop om die aggro op te roepen. Maar ik heb het wel degelijk gezien als ik met een man samen fiets, hoe daar dan door sommige idioten op word gereageerd. Niet normaal.