Afbeeldingen uploaden
Heb ook zo'n mailtje van Photobucket gekregen. Jammer maar voor die paar foto's die ik per jaar op het forum zet ga ik ook geen 400 euro betalen. Dat is compleet buiten alle proporties. Volgende keer maar proberen met deze nieuwe methode.
-
- Forum-lid HC
Voor verkleinen van foto,s:
Image resizer, zit standaard in windows, op het bestand staan en rechtermuisknop.
Image resizer, zit standaard in windows, op het bestand staan en rechtermuisknop.
Maximum is idd 4. Zie eerste post van Edwin in dit topic:
Volgende plemp ik er gewoon in en is 5562X2801 (4,64Mbyte)
Maximaal 2048 pixesl breed en hoog plus de 512kb limiet zijn niet meer aan de orde aangezien een grote afbeelding automatisch aangepast wordt.Edwin schreef: ↑19 mei 2017 15:09 Afbeeldingen op het forum krijgen blijkt voor veel gebruikers een lastige opgave. In Tapatalk ging het makkelijk, maar dat ondersteunen we niet meer. Daarom gaan we even kijken of het met de uploadmogelijkheid die standaard in het forum zit werkt.
Deze optie is net aangezet. Je kunt nu dus je afbeeldingen rechtstreeks op het forum zetten. Met daarbij een aantal limieten. Namelijk:
- maximaal 2048 pixels breed of hoog
- niet meer dan 512 kb per afbeelding
- maximaal 4 afbeeldingen per bericht.
Volgende plemp ik er gewoon in en is 5562X2801 (4,64Mbyte)
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Helaas lukt het mij niet om foto's te uploaden. Volgens het eerste bericht in dit topic staat dat onderaan de optie BIJLAGE moet staan. Echter dat is bij mij niet zichtbaar. Mijn 'beeld' houdt op bij
CONCEPTEN - VOORBEELD - VERSTUUR
Wat gaat er mis?
CONCEPTEN - VOORBEELD - VERSTUUR
Wat gaat er mis?
Werken gaat ten koste van je vrije tijd. Werken na je 50-ste ten koste van je gezondheid.
Moet misschien iets preciezer vermelden, het gaat over het plaatsen van foto's in berichten. PB bericht gezonden en men wil een foto terug en dan zie ik geen OPTIES en BIJLAGEN meer.
Kan foto's plaatsen in PB berichten dan niet?
Werken gaat ten koste van je vrije tijd. Werken na je 50-ste ten koste van je gezondheid.
-
- Forum-lid
Dat heb ik ook, zou het iets te maken hebben met de Chinese spammers?