Lijkt mij nog te vroeg om met zekerheid te stellen: al zo vroeg in het etappeschema bergritten daar kunnen niet alle renners tegen en vooral een Kruijswijk groeit meestal naar de laatste week toe. Wat er met Poels gebeurde weet ik sowieso niet, die moest opeens heel snel lossen maar finishte met Kruijswijk en Kelderman die er veel later vanaf moesten. Al met al kunnen ze dus nog verbeteren terwijl er voorin renners goed meededen waarvan de vraag is of ze in de laatste week nog wel zo sterk zijn. Ik zeg zeker niet stellig dat dat het scenario zal zijn maar alles nu al uitsluiten is onverstandig.daniel1975 schreef: ↑21 aug 2017 18:36 En tot zo ver de Nederlandse inbreng en klassementambities.....
Vuelta 2017
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
+1 Met al wat moet gaan komen zegt die rit van vandaag dus niets.timo2.0 schreef: ↑21 aug 2017 19:09Lijkt mij nog te vroeg om met zekerheid te stellen: al zo vroeg in het etappeschema bergritten daar kunnen niet alle renners tegen en vooral een Kruijswijk groeit meestal naar de laatste week toe. Wat er met Poels gebeurde weet ik sowieso niet, die moest opeens heel snel lossen maar finishte met Kruijswijk en Kelderman die er veel later vanaf moesten. Al met al kunnen ze dus nog verbeteren terwijl er voorin renners goed meededen waarvan de vraag is of ze in de laatste week nog wel zo sterk zijn. Ik zeg zeker niet stellig dat dat het scenario zal zijn maar alles nu al uitsluiten is onverstandig.daniel1975 schreef: ↑21 aug 2017 18:36 En tot zo ver de Nederlandse inbreng en klassementambities.....
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid
Ik neem aan dat je dit ironisch bedoelt, door omstandigheden was ik vandaag aan huis gekluisterd en noodgedwongen naar deze Vueltarit gekeken. Het was ondanks de mooie landschappelijke beelden super slaapverwekkend.
-
- Forum-lid
Laatste beklimming zat ik op het puntje van mijn stoel. Genoten van Nibali.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Daar dacht El Pistolero toch heel anders over... Ja, euh de andere dus...El Pistolero schreef: ↑21 aug 2017 20:57 Laatste beklimming zat ik op het puntje van mijn stoel. Genoten van Nibali.
-
- Forum-lid
Ja klopt, deed best wel even pijn. Misschien komt er nog een mooie etappezege.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Dat bedoel ik zeker niet ironisch. Gisteren al schitterende koers in de finale, zonder enige controle. Vandaag weer, met sky in een aanvallende ipv controlerende rol, Froome die demarreert ipv verdedigt, Nibali die uit verloren positie terug komt en alsnog wint.Quarantanove schreef: ↑21 aug 2017 20:52Ik neem aan dat je dit ironisch bedoelt, door omstandigheden was ik vandaag aan huis gekluisterd en noodgedwongen naar deze Vueltarit gekeken. Het was ondanks de mooie landschappelijke beelden super slaapverwekkend.
Alleen die vrouw van Eurosport, wat een slecht commentaar zeg...
Giant Defy Advanced 2 2016
Gazelle XR4
Gazelle XR4
- Infinito GB
- Forum-lid
Was voor mij gewoon een TdF 2.0. De gehele Sky train die alles vol gas op een hoop rijdt, en Froome op het laatste klimmetje vlak voor de top afzet om het nog even af te maken.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als alle renners zich nu in de Vuelta weer naar de slachtbank laten rijden zijn ze óf heel dom/bang, óf Sky rijdt zoals US Postal......
Less is bore
Mijn indruk is dat SKY gewoon heel erg hard op kop rijdt. Je zag dat ze iedereen makkelijk binnen hengelen die het waagt 50 meter voor het peloton uit te gaan rijden. Verder de eerste bergrit natuurlijk, ze zijn allemaal bang zich op te blazen en tijd te verliezen. Ik denk niet dat SKY deze mate van controle de hele Vuelta kan volhouden, we gaan vast nog wel wat spektakel zien.
Ik ben bang voor het laatste. Uiteraard hoop ik het niet. Even goed de "hoofdjes" in de gaten houden
- Infinito GB
- Forum-lid
José Been zei het gisteren nog (en dat was ook het enige zinnige wat er uit kwam). "Team Sky heeft een ploeg renners bij elkaar waarvan zeker zes renners individueel in staat zouden zijn om een goed klassement te rijden". M.a.w. Bijna een hele ploeg met "kopmannen", net als alle grote rondes.
Overigens las ik dat A. Contador gisteren ziek was. Iets met zijn darmen. Wel zonde in je laatste ronde.
Overigens las ik dat A. Contador gisteren ziek was. Iets met zijn darmen. Wel zonde in je laatste ronde.