Cuore wielen 55 mm
ik ga de link niet delen, omdat ik de nieuwe Cuore wil worden, maar je kan perfect Chinese clinchers met Novatec of Powerway laten shippen incl. afgekochte douane (sellers shipping method) voor 260-270 euro. (ps: ik heb het al eens vermeld in een ander topic)
ik twijfel nog tussen coeur, Herz, corazon, heart en serce... van waar de velgen komen maakt niet uit om er een mooi verhaaltje op te plakken, niet? Dan enkel nog het mooiste vlaggetje kiezen...
ik twijfel nog tussen coeur, Herz, corazon, heart en serce... van waar de velgen komen maakt niet uit om er een mooi verhaaltje op te plakken, niet? Dan enkel nog het mooiste vlaggetje kiezen...
Vlaggetjes genoeg.... .poeperman schreef: ↑02 jan 2020 13:57 ik ga de link niet delen, omdat ik de nieuwe Cuore wil worden, maar je kan perfect Chinese clinchers met Novatec of Powerway laten shippen incl. afgekochte douane (sellers shipping method) voor 260-270 euro. (ps: ik heb het al eens vermeld in een ander topic)
https://nl.aliexpress.com/wholesale?cat ... flag+decal
Ik ben anders wel benieuwd naar de link eventueel via pb.poeperman schreef: ↑02 jan 2020 13:57 ik ga de link niet delen, omdat ik de nieuwe Cuore wil worden, maar je kan perfect Chinese clinchers met Novatec of Powerway laten shippen incl. afgekochte douane (sellers shipping method) voor 260-270 euro. (ps: ik heb het al eens vermeld in een ander topic)