Training vragen
Je moet meer op lagere hartslag rijden, en nee, de spiermassa neemt niet toe door wat (te) intensief trainen, krachttraining is nog een paar bruggen verder.
Hoe het aanvoelt is niet relevant, als je de intentie hebt om het woonwerkverkeer tot een effectieve training te maken dan moet je grotendeels in D1 gaan rijden.
Hoe het aanvoelt is niet relevant, als je de intentie hebt om het woonwerkverkeer tot een effectieve training te maken dan moet je grotendeels in D1 gaan rijden.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Wat voegt mijn training wel toe dan?
Behalve dat je het gevoel hebt dat je lekker gefietst hebt? Niet zoveel...
Als je gewoon lekker wilt fietsen en lekker elke dag in het rood wil gaan, dan moet je dat gewoon lekker doen. Je wordt er alleen niet beter van en als je het maar lang genoeg volhoudt, dan word je op een gegeven moment zelfs minder. Maar als jij je daar lekker bij voelt, moet je dat gewoon lekker doen.
Wil je beter worden, dan is het wel handig om wat met deze tips te doen en dan niet één of ander compromis waarbij je de helft van de tijd in een te hoge zone fietst. Dat heeft niet zoveel zin, dan kan je net zo goed elke dag volle bak gaan knallen.
Als je gewoon lekker wilt fietsen en lekker elke dag in het rood wil gaan, dan moet je dat gewoon lekker doen. Je wordt er alleen niet beter van en als je het maar lang genoeg volhoudt, dan word je op een gegeven moment zelfs minder. Maar als jij je daar lekker bij voelt, moet je dat gewoon lekker doen.
Wil je beter worden, dan is het wel handig om wat met deze tips te doen en dan niet één of ander compromis waarbij je de helft van de tijd in een te hoge zone fietst. Dat heeft niet zoveel zin, dan kan je net zo goed elke dag volle bak gaan knallen.
Fietsen is gezond, dus eet meer fiets
-
- Forum-lid
Dan ga ik eerst maar eens mijn omslagpunt bepalen en ga me dan concentreren op D1, daarnaast wil ik deze winter gaan fitnessen, dus is er mooi wat werk aan de winkel.
-
- Forum-lid
Kleine feedback. Heb vandaag voor het eerst in D1 gefietst. Gemiddeld kwam mijn hartslag op 137 uit met een gemiddelde van 26.5 km/h over 77km.
Het voelde wel relaxt. Ik heb wel het gevoel dat ik wat gedaan heb, maar ik ben wel veel frisser en minder bezweet dan anders.
Het voelde wel relaxt. Ik heb wel het gevoel dat ik wat gedaan heb, maar ik ben wel veel frisser en minder bezweet dan anders.
-
- Forum-lid
Vond het nogal traag eigenlijk. Als ik rond de 150 hartslag gemiddeld rij dan fiets ik 28 a 29 per uur gemiddeld. Dit is dan wel een stapje terug
-
- Forum-lid
Dat geloof ik zeker.
Ik was vooral minder kapot en minder bezweet. Is ook wel eens lekker
Ik was vooral minder kapot en minder bezweet. Is ook wel eens lekker
Jij moet met 1 soort rit meerijden,en dat is meewind koers.Danny091283 schreef: ↑02 okt 2017 21:47 Vond het nogal traag eigenlijk. Als ik rond de 150 hartslag gemiddeld rij dan fiets ik 28 a 29 per uur gemiddeld. Dit is dan wel een stapje terug
Wat zal jij balen als je wind tegen hebt qua snelheid .
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Haha precies, maar als wind tegen hebt dan heb je hem vanzelf wel eens mee.