Marmotte 2018
Maar dat is toch te gek voor woorden als je bedenkt dat je 100€ oid betaalt...
Camping hoef je niet te reserveren. Kan vaak ook alleen als je een week blijft of langer. La Piscine of La Cascades in Bourg zijn beide prima en hebben beide een zwembad.
-
- Forum-lid
Kun je alleen met creditcard betalen of is er ook een andere mogelijkheid via IBAN (op één of andere manier) ?
Laatst gewijzigd door chiapucci78 op 13 nov 2017 08:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Zwembadje, bij mooi weer, is wel lekker. Reserveren niet nodig? Had ik niet verwacht zo dicht op de zomervakantie.
Gek van de weg, de MTB en het gravel
Nee, is echt niet nodig maar doe t vooral voor de gemoedsrust
Zoals gezegd kan dat vaak alleen vanaf 4 of zelfs 6 dagen.
Zoals gezegd kan dat vaak alleen vanaf 4 of zelfs 6 dagen.
Gewoon alles eruit trekken wat je hebt en dan zie je wel. 3 ballons was mijn eerste cyclo (nog maar in 2016) en heb zo (nog net) goud binnengeharkt.
Het kan trouwens zo zijn dat die 600 km daarvoor je juist voordeel gaat opleveren. Het hoeft op zijn minst geen nadeel te zijn. Succes met je voorbereiding.
Laatst gewijzigd door nielsh op 13 nov 2017 08:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb niet het ideal logo zien staan. De betaling liep via een Franse betaalprovider en ideal is Nederlands meen ik. Als je geen creditcard hebt kun je ook bij de tabak/krantenkiosk (Primera achtige winkel) een éénmalige creditcard kopen.chiapucci78 schreef: ↑13 nov 2017 08:26 Kun je alleen met creditcard betalen of is Ideal ook mogelijk (op één of andere manier) ?
De kosten zijn 108 euro inclusief 3 euro reserveringskosten.
Ja, het moet ook wel goedkomen, maar voor mij is het "uncharted territory". Na een 400km ben ik binnen een week wel hersteld. Dus hopelijk ben ik na een 600 binnen 2 weken weer op niveau.
(En jij natuurlijk ook succes met de voorbereiding.)