Trainerroad gratis maanden
-
- Forum-lid
Ik wil wel een keertje proberen.
Valt trainerroad goed te combineren met buiten rijden?
Ik ben voor een zware bergrit aan het trainen en zou graag indoor trainen maar natuurlijk ook veel buiten trainen, kan dit met de trainingsplannen bij TR?
Thanks
Valt trainerroad goed te combineren met buiten rijden?
Ik ben voor een zware bergrit aan het trainen en zou graag indoor trainen maar natuurlijk ook veel buiten trainen, kan dit met de trainingsplannen bij TR?
Thanks
Dit valt zeker te combineren. De schema's zijn zo opgesteld dat de weekend-trainingen kunnen vervangen worden door een duurrit of wedstrijd in het weekend. Best wel goed de weekbeschrijvingen, tips en informatie over de trainingsplannen lezen. Dan krijg je een idee wat je wel en niet kan laten, niet zomaar alles klakkeloos volgen.
En uit eigen ervaring: best ook de volgorde en weekdagen van de trainingen respecteren. Ik schuifde hier vorig jaar al eens mee, met vermoeidheid en overtraining tot gevolg. Bij interesse voor een gratis maand kan je via PM je mail adres naar mij sturen.
En uit eigen ervaring: best ook de volgorde en weekdagen van de trainingen respecteren. Ik schuifde hier vorig jaar al eens mee, met vermoeidheid en overtraining tot gevolg. Bij interesse voor een gratis maand kan je via PM je mail adres naar mij sturen.
-
- Forum-lid
Door mijn werk zal ik sowieso moeten trainingen verschuiven. Mijn wegtrainingen gebeuren ook heel vaak op gewone weekdagen, niet per se in het weekend.
De volgorde van de trainingen kan ik respecteren. De tijd tussen trainingen die kan ik moeilijker respecteren.
Ik heb wel interesse in een testmaand.
Bedankt,
J
De volgorde van de trainingen kan ik respecteren. De tijd tussen trainingen die kan ik moeilijker respecteren.
Ik heb wel interesse in een testmaand.
Bedankt,
J
-
- Forum-lid
Nieuwe maand dus ik wilde beginnen met Trainerroad. Blijkt dat ik de mail met de gratis maand niet terugvind. Met schaamrood op mijn wangen vraag ik of ik nog een mail kan krijgen...
Ik wil er vandaag aan beginnen met de ramptest!
Nen dikke merci!
Mail teruggevonden, OEF!
Ik wil er vandaag aan beginnen met de ramptest!
Nen dikke merci!
Mail teruggevonden, OEF!