Infinito Full Carbon Clinchers
@Jorisb:
Ja, beetje rommelen en schuiven om steeds wat te upgraden
Net als met het knutselen ben ik gewoon een ouwe rommelaar.
@Watikjebrom:
"Sommige mensen" hebben een passende schuur, ik passend behang.
Is ook makkelijker te wijzigen wanneer de fiets een ander kleurtje krijgt
Ja, beetje rommelen en schuiven om steeds wat te upgraden
Net als met het knutselen ben ik gewoon een ouwe rommelaar.
@Watikjebrom:
"Sommige mensen" hebben een passende schuur, ik passend behang.
Is ook makkelijker te wijzigen wanneer de fiets een ander kleurtje krijgt
Watikjebrom schreef:danny1407 schreef:Zonder verder commentaar.....
[img=http://www.bartape.nl/wp-content/upload ... 00x225.jpg]
Leuk, zo'n bijpassend behangetje
net een schilderij
maar Danny het ziet er geweldig uit !
Racefiets: Concorde R-blade full carbon 2009
Ook bij ruim 60km/u over Vlaamse betonwegen zijn deze wielen geschikt bevonden!! Fietsen erg lekker!
Deze wielsen ziet er geweldig uit. Ik krijg ook tips vanuit mijn omgeving dat deze wielen een goede deal zijn. ik overweeg ze te kopen. Nog even een paar (amateur) vragen:
- Om gewone banden te gebruiken (bv ultremo R1) heb je dus die carbon clinchers nodig en niet die carbon tube set? Ik weet het antwoord al maar voor de zekerheid nog even!!
- Hoe makkelijk is het omzetten van je casette?
- Geven die carbon clinchers ook een speciaal geluid?
- Om gewone banden te gebruiken (bv ultremo R1) heb je dus die carbon clinchers nodig en niet die carbon tube set? Ik weet het antwoord al maar voor de zekerheid nog even!!
- Hoe makkelijk is het omzetten van je casette?
- Geven die carbon clinchers ook een speciaal geluid?
Over mijn fiets mogen ze lullen, zolang ze maar niet over mijn lul fietsen.
Ronzie schreef: [img=http://media8.dropshots.com/photos/1180 ... 173225.jpg]
Ik ben ook geïnteresseerd in deze wielen. Ik zie dat de remrand iets lager zit dan bij normale alu wielen.
Aangezien ik er ook nog alu wielen naast wil hebben, vraag ik mij af of dit een probleem is.
Moet je naast het verwisselen van de remblokken, ook de remblokken opnieuw afstellen bij het gebruik van deze wielen icm alu wielen?
Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd...
Lincity schreef:Moet je naast het verwisselen van de remblokken, ook de remblokken opnieuw afstellen bij het gebruik van deze wielen icm alu wielen?
Dat controleer je toch altijd als je andere remblokken monteert?
Of ben ik de enige?;)
Theo V schreef:Lincity schreef:Moet je naast het verwisselen van de remblokken, ook de remblokken opnieuw afstellen bij het gebruik van deze wielen icm alu wielen?
Dat controleer je toch altijd als je andere remblokken monteert?
Of ben ik de enige?;)
Maakt het allemaal wel weer wat lastiger... Daarnaast is dat niet zo handig als 2e wielset bij een wedstrijd ed.
Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd...
Voske schreef:ik vervang altijd de hele blokken, dus incl. houder, dus ik zie eigenlijk niet wat het probleem is. Max 10 minuten werk
Tijdens wedstrijden houdt dat in de je eigenlijk net zo goed naar huis kan gaan..
Pijn is tijdelijk, opgeven is voor altijd...
Lincity schreef:Voske schreef:ik vervang altijd de hele blokken, dus incl. houder, dus ik zie eigenlijk niet wat het probleem is. Max 10 minuten werk
Tijdens wedstrijden houdt dat in de je eigenlijk net zo goed naar huis kan gaan..
Dat zelfde probleem heb ik met mijn Kuipers en Fulcrum R3. De remrand van de Kuipers is 6 mm lager.
Maar als je tijdens een wedstrijd voor lek rijd, kun je toch nog je achterrem gebruiken en als je achter lek rijd je voorrem? Moet je natuurlijk wel rekening mee houden.
Maar als je tijdens een wedstrijd lek rijdt met je carbon wielen en daarna een alu wiel steekt, kun je sowiezo niet (of beter niet) remmen met dat wiel, want dan kun je de carbon remblokken ook meteen weggooien.