Pagina 5 van 15

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 03 dec 2019 23:17
door Supergrover
De Tukker schreef: 03 dec 2019 15:08 #Supergroover: als het meezit krijg je er kort na het novembernummer al weer een :-).
Kunnen ze mooi nog in de schoen voor de Sint...

😁😁

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 04 dec 2019 16:00
door jsparie
Helaas afgelopen jaar twee keer nummer niet bezorgd gekregen. 1 x nog netjes nagestuurd. September nummer bleek niet meer leverbaar. Dus ontvang je gewoon niets.

Na wat heen en weer mailen wordt mijn abonnement met 1 exemplaar verlengd. Vooruit. Maar toch jammer. De ten onrechte verstuurde acceptgiro (had opgezegd) werd pas ruim 3 weken na datum opmaken bezorgd.

Overigens heb ik ook een ander buitenlands fietsblad dat via Sandd bezorgd werd niet ontvangen. Het lijkt er toch sterk op dat het bij Sandd een rommeltje is.

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 04 dec 2019 16:59
door Arno357
Nog geen novembernummer , wordt weer spannend , wel de fietsen van de bezorgers inclusief tassen zien staan , bij de coffeeshop op de hoek .

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 04 dec 2019 17:01
door De Tukker
jsparie schreef: 04 dec 2019 16:00 Helaas afgelopen jaar twee keer nummer niet bezorgd gekregen. 1 x nog netjes nagestuurd. September nummer bleek niet meer leverbaar. Dus ontvang je gewoon niets.
...
Mocht ik de mijne terug kunnen vinden, dan mag je die wel hebben.

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 04 dec 2019 17:15
door Jans
Ik denk zo onderhand dat het niet zoveel over Fiets zegt, dan wel over de bezorgers.

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 05 dec 2019 18:55
door koppi
Hier in Utrecht ook de laatste maanden (sinds zomer) drama met te laat ontvangen. Een keer na contact met Fiets het exemplaar dubbel ontvangen. Het lijkt wel of de post het opspaart en pas na enkele dagen weer langs komt.

December nummer nog niet ontvangen, wel de mail dat ze later zouden zijn...

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 06 dec 2019 00:14
door Keezx
Wat Jans ook al opmerkte: er zijn de laatste jaren nogal wat lokale postbedrijfjes opgekomen, die werken vaak met ouderen en parttimers en sparen vaak de spullen op omdat er wordt gedacht: heeft allemaal niet zo'n haast.
Mijn vrouw doet ook wel eens wat voor zo'n bedrijfje, dus ik heb wat uit eerste hand gehoord....
Kan iets verklaren waarom Fiets zo slecht wordt bezorgd.

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 06 dec 2019 00:19
door Arno357
Decembernummer hier ook nog niet bezorgd , ik denk er hard over om abonnement op te zeggen , wel betalen en geen blad lijkt me geen goede deal ....

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 06 dec 2019 07:04
door evilhomer
Jans schreef: 04 dec 2019 17:15 Ik denk zo onderhand dat het niet zoveel over Fiets zegt, dan wel over de bezorgers.
Fiets koopt deze postbezorging toch in? Ik denk dat je dat weldegelijk Fiets kwalijk mag nemen.

(Althans, totdat het monopolie daadwerkelijk een feit is en PostNL over de hele linie de kwaliteit verkwanselt.)

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 06 dec 2019 07:39
door rob74
evilhomer schreef: 06 dec 2019 07:04...Fiets koopt deze postbezorging toch in? Ik denk dat je dat weldegelijk Fiets kwalijk mag nemen.
Volgensmij wordt dat door het moederbedrijf (Sanoma) van Fiets bepaald. Zij zitten op de centjes. En kennelijk vinden zij het allemaal niet zo belangrijk dat er bezorg problemen zijn.

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 06 dec 2019 10:00
door De Tukker
rob74 schreef: 06 dec 2019 07:39 ...
Volgens mij wordt dat door het moederbedrijf (Sanoma) van Fiets bepaald. Zij zitten op de centjes. En kennelijk vinden zij het allemaal niet zo belangrijk dat er bezorg problemen zijn.
En dat geldt niet alleen voor de bezorging :mrgreen:

Re: Bezorging drama

Geplaatst: 06 dec 2019 10:11
door evilhomer
Tja, dat wordt een vicieuze cirkel op deze manier. Teruglopende lezersaantallen en (dus) advertentie-inkomsten -> kostenbesparingen -> productverschraling -> verder teruglopende lezersaantallen -> ...