Ziet er goed uit bij jou op die foto's, alleen de m3 lijkt wat meer ruimte te hebben. Ik heb bij mijzelf helemaal niet het idee dat de naden onder druk staan of de kleding te strak spant ofzo. Maar das wel bizar want bij jou is de pasvorm ook echt prima terwijl je 11 cm kleiner en 16kg lichter bent . Wellicht komt het wel door het soort stof van Siroko, ik vind het een hele fijne soepele stof en die vorm zich misschien wel goed om een lichaam waardoor je wat meer maat-tolerantie hebt!?
Siroko wielerkleding
-
- Forum-lid
Vandaag een shirt M2 Riedberg besteld en een broek BX squadra. Je kunt aardig korting stapelen, kreeg 10% korting via de link van Jasper Verkuijl, daarna nog eens 5% met BACKAFF, deze had ik vorig jaar ook al gebruikt.
Dertig minuten het winkelmandje laten staan, net voordat je moet betalen, krijg je via SMS een link met nog eens 5% korting.
Dertig minuten het winkelmandje laten staan, net voordat je moet betalen, krijg je via SMS een link met nog eens 5% korting.
-
- Forum-lid
Ik ben wel benieuwd naar de kortingslink van Jasper Verkuijl, kan die nergens vinden…
Er zijn best veel mensen op Instagram die een link hebben.
Ik heb het even getest, maar na de sms verdwijnt de BACKAFF korting wel. Maar nog steeds 10 + 10 % dus.
Ik heb het even getest, maar na de sms verdwijnt de BACKAFF korting wel. Maar nog steeds 10 + 10 % dus.
-
- Forum-lid
De link die ik heb gebruikt is: https://srko.co/verkuijl.
Bij mij is BACKAFF overigens wel blijven staan,
Bij mij is BACKAFF overigens wel blijven staan,
-
- Forum-lid
Kleding gisteren binnen gekregen, het shirt M2 Riedberg is een medium en past mij perfect, mijn lengte is 186cm bij 78kg.
De broek BX squadra is een large past goed, maar zou ik een volgende maal in een M nemen. Zeker omdat de pijpjes lekker lang zijn.
De broek BX squadra is een large past goed, maar zou ik een volgende maal in een M nemen. Zeker omdat de pijpjes lekker lang zijn.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Mij vorige week een Siroko wielershirt gekocht.
Black cobble in maat XL.
Deze morgen is het geleverd.
Shirt ziet er goed gemaakt uit
Enige "nadeel" het blijkt dus een "made in China" shirt te zijn. En ik doe er , bijna, alles aan om geen chinese kleding te dragen
Als er iemand het wil overnemen, voor 37 euro (inclusief verzending in een envelop) stuur ik het op.
Black cobble in maat XL.
Enige "nadeel" het blijkt dus een "made in China" shirt te zijn. En ik doe er , bijna, alles aan om geen chinese kleding te dragen
Als er iemand het wil overnemen, voor 37 euro (inclusief verzending in een envelop) stuur ik het op.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Waarom? Sommige "made in Italy" kleding worden door Chinese immigranten in Italië in elkaar gezet. Ik vermoed onder slechtere omstandigheden dan in de meeste China naai-ateliers. Ik denk dat de omstandigheden in Roemenië en Bulgarije niet heel veel beter zijn.Lcsmet schreef: ↑24 mar 2022 18:50 Mij vorige week een Siroko wielershirt gekocht.
Black cobble in maat XL.
Mijn ervaring is dat de omstandigheden in China meestal best goed zijn. Bangladesh, Vietnam, Cambodja, Indonesië, daar zou ik me meer zorgen over maken.
Overigens zou ik ook graag zien dat fietskleding van Italiaanse stoffen, voor de EU markt hier in de EU gemaakt zou worden, onder goede omstandigheden. Maar als een fietsshirt dan 5x zo duur wordt als een Decathlon shirt, koop je het dan nog?
- robbebopper
- Forum-lid HC
Ik heb intussen drie M2 shirts. Zitten heel fijn.