Elite suito
Yes, beide klopt.
Ik volg een training waarbij ik zeg maar een minuut 240W moet volhouden. Ik houd hem in dezelfde versnelling, cadans houd ik stabiel en dan schommelt het enorm qua wattage.
Ik heb hem nu op instant gezet ipv 3s en zal vanmiddag het vanmiddag nogmaals proberen.
Heeft geen van de andere leden het ‘probleem’ Dat het zo schommelt?
Ik volg een training waarbij ik zeg maar een minuut 240W moet volhouden. Ik houd hem in dezelfde versnelling, cadans houd ik stabiel en dan schommelt het enorm qua wattage.
Ik heb hem nu op instant gezet ipv 3s en zal vanmiddag het vanmiddag nogmaals proberen.
Heeft geen van de andere leden het ‘probleem’ Dat het zo schommelt?
Met 1s gaat de boel veel meer schommelen dan met 3.
In ERG modus is 20w heel veel.
In vrije modus niet. Dan fluctueert je vermogen enorm, dat is normaal en wen je aan.
In ERG modus is 20w heel veel.
In vrije modus niet. Dan fluctueert je vermogen enorm, dat is normaal en wen je aan.
Ik heb zonet een Elite Suito gekocht en ben meteen aan de installatie begonnen.
Op de iPhone app kan ik de Suito niet koppelen, heeft iemand hier ervaring mee?
Ik kan enkel een powermeter en snelheidsmeter toevoegen maar ik heb een smarttrainer dus dat is niet nodig natuurlijk.
Ook kan ik mijn hartslagmeter (is een Bluetooth meter) niet toevoegen?
Ik kan enkel een powermeter en snelheidsmeter toevoegen maar ik heb een smarttrainer dus dat is niet nodig natuurlijk.
HR meter koppel je aan je head unit, d.w.z. het apparaat waar je de software op wil draaien waarmee je gaat trainen (bijv. Zwift of Trainerroad).
Je HR meter hoef je dus niet aan je Suito te koppelen.
Je HR meter hoef je dus niet aan je Suito te koppelen.
Waar gekocht? Levertijd lijkt op de bekendere sites onbekend te zijncpintens schreef: ↑30 sep 2020 15:49 Ik heb zonet een Elite Suito gekocht en ben meteen aan de installatie begonnen.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ik heb gisteren besteld bij bike24 ..duutsland dus. voor 610 euro. (Woon je in duitsland is hij 25 euro goedkoper...wellicht handig mocht je kennissen hebben aldaar of in de grensstreek wonen.)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Uitverkocht : -)MarkVeenstra schreef: ↑01 okt 2020 10:41 Ik heb gisteren besteld bij bike24 ..duutsland dus. voor 610 euro. (Woon je in duitsland is hij 25 euro goedkoper...wellicht handig mocht je kennissen hebben aldaar of in de grensstreek wonen.)
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Dan ben ik blij dat ik er maar 1 nachtje over geslapen heb....en niet langer getwijfeld
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Hallo,
Ik heb de Elite suito besteld en deze wordt geleverd met een shimano 11 speed casette.
Nu fiets ik met een campagnolo groepset en mijn vriendin met Sram. In de winkel is mij verteld dat voor campagnolo ik een andere body op de trainer moet installeren omdat het anders niet past.
Ik lees echter op verschillende sites dat het wel zou kunnen. Ik ben een aardige leek en zie ook niet in wat de body voor verschil maakt, als de shimano casette er op blijft. Wat zie ik over het hoofd en waarom zou dit niet werken?
Mocht het zo zijn dat ik inderdaad de campagnolo body moet plaatsen, kan daar dan ook de fiets met de Sram groepset van mijn vriendin op? Of moet ik telkens de body verwisselen bij het gebruik?
We gebruiken beide 11 speed.
Ik hoop dat iemand me opheldering kan geven want ik krijg nergens een duidelijk antwoord gevonden.
Alvast bedankt!
Ik heb de Elite suito besteld en deze wordt geleverd met een shimano 11 speed casette.
Nu fiets ik met een campagnolo groepset en mijn vriendin met Sram. In de winkel is mij verteld dat voor campagnolo ik een andere body op de trainer moet installeren omdat het anders niet past.
Ik lees echter op verschillende sites dat het wel zou kunnen. Ik ben een aardige leek en zie ook niet in wat de body voor verschil maakt, als de shimano casette er op blijft. Wat zie ik over het hoofd en waarom zou dit niet werken?
Mocht het zo zijn dat ik inderdaad de campagnolo body moet plaatsen, kan daar dan ook de fiets met de Sram groepset van mijn vriendin op? Of moet ik telkens de body verwisselen bij het gebruik?
We gebruiken beide 11 speed.
Ik hoop dat iemand me opheldering kan geven want ik krijg nergens een duidelijk antwoord gevonden.
Alvast bedankt!
om een campa cassette te installeren moet je idd een campa body gebruiken (de fitting is anders).
En Sram cassette is compatibel met een shimano body...
dus je kan een Sram cassette installeren en dan kan je vriendin de Suito gebruiken, en jij ook als je op je vriendin haar fiets rijdt...
En Sram cassette is compatibel met een shimano body...
dus je kan een Sram cassette installeren en dan kan je vriendin de Suito gebruiken, en jij ook als je op je vriendin haar fiets rijdt...
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar de 11 speed cassettes zijn uitwisselbaar toch?
viewtopic.php?f=12&t=57038&hilit=mix+and&start=24
Dat was hier althans de conclusie.
Dus dan kan je de 11 speed shimano cassette laten zitten.., en daar kan zowel jij met je eigen fiets (met campa spullen), als je vriendin met haar fiets met SRAM, gewoon aanhaken en trappen.
Niks andere body, andere cassette of beperkingen in die zin.
viewtopic.php?f=12&t=57038&hilit=mix+and&start=24
Dat was hier althans de conclusie.
Dus dan kan je de 11 speed shimano cassette laten zitten.., en daar kan zowel jij met je eigen fiets (met campa spullen), als je vriendin met haar fiets met SRAM, gewoon aanhaken en trappen.
Niks andere body, andere cassette of beperkingen in die zin.
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013