Hoi Robert, nee, sorry. Op dit moment niet. Vanaf komend najaar zou dat mogelijk moeten zijn, het project hiervoor is net gestart bij onze uitgever. Maar als je me via pb laat weten welk nummer je mist, kan ik die wel even voor je regelen.
Edwin schreef: ↑30 apr 2021 11:58
Hoi Robert, nee, sorry. Op dit moment niet. Vanaf komend najaar zou dat mogelijk moeten zijn, het project hiervoor is net gestart bij onze uitgever. Maar als je me via pb laat weten welk nummer je mist, kan ik die wel even voor je regelen.
Ja dat wel, maar aangezien er al vaker iets geroepen is dat er iets zal komen/verbeteren (denk dan met name het gekloot rond het inloggen en andere onhebbelijkheden op dit forum) en dat tot nu toe nooit waar is gemaakt, heb ik er helaas weinig vertrouwen in
En, zoals ik eerder opgemerke, het zal niet aan de redactie van Fiets liggen maar aan de eigenaren van het blad/de website/het forum.
Hoi Nijkie, goeie suggestie, dank! Dat gaan we doen!
Door je vraag moest ik denken aan een filmpje dat ik ooit maakte bij Ernie Frieke, ik zocht hem even terug en het blijkt al 13 geleden te zijn, ik word oud
Ik probeer de extra informatie over de Route des Grandes Alpes te vinden, zou onder 211139 moeten zitten, maar ik krijg niks terug. Doe ik iets verkeerd?